עוברים לאנדרואיד? הפיתוח שיציל הודעות וואטסאפ שאתם רוצים לשמור

בקרוב: גוגל תוסיף אפשרות מובנת לייבא את היסטוריית השיחות מאפליקציית וואטסאפ במכשירי אפל. המהלך יקל על המעבר של המשתמשים ממכשירי אייפון לאנדרואיד

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/21 15:42 כא בחשון התשפב

עוברים לאנדרואיד? הפיתוח שיציל  הודעות וואטסאפ שאתם רוצים לשמור
וואטסאפ. עדכון חשוב, צילום: shutterstock

לאחר הפרסום על שלושה עדכונים של חברת וואטסאפ שישדרגו את השימוש באפליקציה, עדכון נוסף בדרך אלינו. לפני כשבוע הכריזה גוגל על הגרסה הסופית והפומבית של מערכת האנדרואיד 12 החדשה שלה. מערכת ההפעלה אנדרואיד 12 הושקה למעשה כבר בתחילת 2021 כגרסה ראשונה עם מספר עדכוני בטא. בין העדכונים היא הציגה את עיצוב הממשק החדש שזכה לשם Material You.

העדכון החדש כולל "כלי העברת המידע" משודרג, המאפשר לייבא מידע בין המכשירים. אנשים אשר עוברים בין מערכות ההפעלה, יוכלו להעביר בקלות את היסטוריית הוואטסאפ שלהם ממכשירי האייפון לאנדרואיד.

הראשונים שצפויים ליהנות מהעדכון החדש הם משתמשי הפיקסל של גוגל שעודכנו למערכת ההפעלה החדשה, ובשבועות והחודשים הקרובים נוכל לראות עדכוני מערכת גם מיצרניות נוספות. וואטסאפ נחשבת לאחת האפליקציות הפופולריות בעולם להעברת מסרים,  אם לא המובילה שבהן. למרות זאת ישנן בעיות רבות בתפעול ובשימוש באפליקציה המתסכלות את מיליארדי המשתמשים ברחבי העולם. נראה כי לפחות חלקן בדרך להיפתר ולהקל על כולנו.