2 מיליארד דולר: כך יעלה הבית החדש של גוגל בניו יורק

החברה האמריקאית צפויה לרכוש בניין משרדים במנהטן, שבנייתו תושלם רק בשנת 2023. מדובר בכוח העבודה הגדול ביותר של החברה מחוץ לקליפורניה, וזו עסקת הרכישה היקרה ביותר מאז פרוץ מגיפת הקורונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/09/21 18:14 טז בתשרי התשפב

2 מיליארד דולר: כך יעלה הבית החדש של גוגל בניו יורק
צילום: shutterstock

ענקית הטכנולוגיה האמריקאית הודיעה על המשרד החדש שלה בניו יורק, בניין משרדים בווסט סייד במנהטן, אשר כבר עכשיו החברה שוכרת בו שטחים נרחבים. לגוגל שמורה האפשרות לרכוש את הבניין, וככל הנראה היא צפויה לעשות זאת ברבעון הראשון של 2022.

הבניין, אשר שכן בו בעבר טרמינל סנט ג'ון, נמצא כעת בבנייה וצפוי להיפתח רק בשנת 2023, ותמורתו גוגל צפויה לשלם 2.1 מיליארד דולרים, ומדובר בעסקת הרכישה היקרה ביותר מאז פרוץ מגיפת הקורונה, ואחת היקרות ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית. 

בשנים האחרונות גוגל הרחיבה את משרדיה בתפוח הגדול ונכון להיום מועסקים בסניף 12,000 עובדים, מה שמהווה את כוח העבודה הגדול ביותר של החברה מחוץ לעמק הסיליקון בקליפורניה. כבר משרדי החברה, חלקם בבעלות גוגל וחלקם מושכרים, נמצאים בשכונות צ'לסי והדסון סקוור במנהטן. עם המעבר לעבודה מהבית במרבית החברות בשל נגיף הקורונה, גוגל נקטה בקו מחמיר והיא לא מתכוונת להחזיר את העובדים למשרדי החברה בחודשים הקרובים. יחד עם זאת, רכישת הבניין מעידה על כל ששטחי המשרדים הם חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה בחברה. 

לא מדובר ברכישה הראשונה של ענקית הטכנולוגיה במנהטן. כבר בשנת 2018 שילמה החברה 2.4 מיליארד דולר עבור הבניין הסמוך לצ'לסי מרקט והיא מחזיקה עוד מספר נכסים יקרי ערך בעיר.

כזכור, בחודש שעבר אירעה תקלה בשירותי google news במשך כמה שעות. הכתבות שהועלו בחיפוש אחרי עיתונים מרכזיים נסרקו בלי תמונה, או במקרים מסוימים עם תמונה מטושטשת. 

בחשבון הטוויטר הרשמי של גוגל צייצו בתגובה: "אנו עובדים על תיקון באג שגורם לתמונות מסוימות בתוצאות המובילות בתוצאות החיפוש של Google לא להופיע באופן תקין. אנו מתנצלים - אנו מקווים שהעניין יתבהר במהירות!" 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן