הקורונה עדיין כאן מספר החולים בירידה: פחות מאלף ביממה

משרד הבריאות מפרסם נתוני תחלואה מעודדים, מהם עולה כי המספר נמצא בירידה משמעותית. כל החולים בצה"ל נמצאים במצב קל, ובכל הארץ ישנם 14,500 חולים פעילים בסך הכולל

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 22/10/21 13:59 טז בחשון התשפב

מספר החולים בירידה: פחות מאלף ביממה
מחלקת קורונה בבית החולים שערי צדק, ארכיון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בשורות טובות: משרד הבריאות מעדכן היום (ו') את נתוני תחלואת הקורונה המעודכנים, מהם עולה כי לראשונה מזה שלושה חודשים, ישנם פחות מאלף מאומתים ביום שאינו שבת או חג. אתמול התגלו 983 מאומתים חדשים, מתוך 83,506 בדיקות שנערכו לגילוי הנגיף. ישנם 311 חולים שמצבם מוגדר קשה, מתוכם 155 מונשמים.8,037 בני אדם נפטרו מאז פרוץ המגיפה בישראל. 

בצה"ל מעדכנים כי 756 משרתי ועובדי צה"ל מאומתים לנגיף, כולם במצב קל. 297 משרתים נמצאים בבידוד ביתי, ובכל הארץ ישנם 14,500 חולים פעילים, מרביתם במצב קל מאוד.

כזכור, אתמול הגבירה משטרת ישראל את האכיפה על התו הירוק,  תוך מתן דו״חות לעסקים ואנשים המפרים את ההנחיות. במסגרת האכיפה ייבדק גם ביצוע סריקת הברקוד בכניסה למקומות הפועלים בתו ירוק. 

עוד נמסר מהמשטרה, כי למען הסר ספק, לצד אכיפת התו הירוק תמשיך גם אכיפת חובת עטיית המסיכה במקומות פתוחים ובהתקהלויות גדולות, וכן אכיפה של חובת הבידוד, לרבות באמצעות מסרונים במערכת "ההסכמון". 

(כיצד ניתן לזהות את התו הירוק החדש)