גדי יברקן: "כל מה שיש לניצן הורוביץ למכור זה היותו גיי ואשכנזי"

חבר הכנסת מהליכוד אומר כי הוא שמח שהעלה לסדר היום את מצב הלא מתחסנים, ותוקף את שר הבריאות על רקע העימות במליאת הכנסת: "עשיתי מסלול חיים פי ממנו. לא הוא ולא אחרים יקראו לי לשתוק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/10/21 12:28 ח בחשון התשפב

גדי יברקן: "כל מה שיש לניצן הורוביץ למכור זה היותו גיי ואשכנזי"
גדי יברקן, צילום: Gili Yaari /Flash90

שר הבריאות ניצן הורוביץ הגיע אתמול למליאת הכנסת וענה לשאילתות של חברי הכנסת. ח"כ גדי יברקן מסיעת הליכוד עלה לנאום, ובאופן חריג הגן על מתנגדי החיסונים וטען כי מגיע להם יחס טוב יותר, "אני קרוב למרוד בהחלטה של משרד הבריאות ולהימנע מחיסון שני ושלישי בגלל הרדיפה אחר מי שלא מתחסן", אמר. הורוביץ השיב: "תשב בשקט! יצאת מדעתך?".

הבוקר (ה') בראיון ב-103FM אמר יברקן כי הוא שמח שהעלה את הנושא לסדר היום, ומצא לנכון לתקוף את שר הבריאות: "ניצן הורוביץ כל מה שיש לו למכור לאג'נדה הפוליטית זה היותו גיי והיותו אשכנזי, חוץ מזה אין לו שום דבר למכור. עשיתי מסלול חיים פי ממנו ולא הוא ולא אחרים יקראו לי לשתוק". "בהמשך אמר: אין לי טענה שהוא גיי. להיות אשכנזי זה כרטיס כניסה לראשות ממשלה גם אם אין לך בגרות ולא עשית שום דבר, מה זה משנה?".

יברקן הסביר את אמירתו אתמול בכנסת לפיה התחסן רק במנה אחת: "דיברתי על הפן של זכויות האדם, ולא על הפן הבריאותי. אני בעד חיסונים, אני קורא להתחסן, אני חליתי והחלמתי. אמרתי את זה כאות הזדהות, לא מתוך אמונה פנאטית שלא להתחסן".