עניין של טעם איציק סעידיאן התעורר ודיבר עם מבקריו | מה ענה לאביב גפן?

בשורות משמחות, הלוחם איציק סעידיאן אשר הצית עצמו לפני כחצי שנה במחאה על הטיפול בהלומי קרב והתעורר בשבוע שעבר, החל היום לתקשר ולשוחח עם מבקרים, ביניהם חברי כנסת מהציונות הדתית והזמר אביב גפן

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/10/21 20:05 כט בתשרי התשפב

איציק סעידיאן התעורר ודיבר עם מבקריו | מה ענה לאביב גפן?
כוכבי עם אמו של סעידיאן, צילום: דובר צה"ל

בשורות טובות. לפני כעשרה ימים חל שיפור במצבו של איציק סעידיאן, והוא פקח את עיניו. היום מעדכנים מבית החולים כי הלוחם שהצית את עצמו מול משרד הביטחון במחאה על הטיפול בהלומי הקרב, החל בימים האחרונים לתקשר עם סובביו.

בין זרם המבקרים שביקרו את הלחם לשעבר, הגיעו גם חברי הכנסת  בצלאל סמוטריץ' ואופיר סופר מהציונות הדתית שביקרו היום (ג') את סעידיאן. 

 

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' כתב בחשבון הטוויטר שלו "ביקרנו עכשיו את איציק סעידיאן בבית החולים. איציק ממשיך להילחם בגבורה את הקרב שהוא התחיל בסג'עייה. עכשיו הוא מוקף בצוות לוחמים גיבורים ממשפחתו והצוות הרפואי. העובדה שאיציק התעורר ומתקשר היא נס, ולידיה אמו ביקשה שכולנו נמשיך להתפלל לרפואתו. יצחק חיים בן לידיה"

חבר הכנסת אופיר סופר הלום קרב בעצמו מאז 1996, צייץ אף הוא וכתב "זכיתי הבוקר לשוחח מעט עם לוחם צה"ל איציק סעידיאן, לחזק (אותו) ולאחל לו רפואה שלמה בעזרת ה'".

אביב גפן

אביב גפן צילום: תומר נויברג/פלאש 90

בין שלל המבקרים נרשמה תקרית משעשעת כאשר אל חדר אשפוזו של סעידיאן הגיע הזמר אביב גפן על מנת חלחזק ולתמוך. בציוץ בטוויטר כתב אביב גפן כי סעידיאן אמר לו "אביב גפן, אני מעריך ומכבד אותך אבל אתה לא הז'אנר שלי". גפן  שיבח בציוץ גם את האחיות ביחידת הכוויות של בית החולים שיבא וציין כי סעידיאן נראה מצוין.