לא מפתיע: זו הדמות המשפיעה ביותר ברשת החברתית טוויטר

רשימת המשפיעים ביותר ברשת החברתית נחשפת. את המקום הראשון תופס כמובן בנימין נתניהו, כשנפתלי בנט ממוקם במקום השביעי | את המקום הראשון השלילי ביחס תגובות-לייקים הגרוע ביותר, כובש ניר אורבך | הרשימה המלאה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/10/21 23:28 כח בתשרי התשפב

לא מפתיע: זו הדמות המשפיעה ביותר ברשת החברתית טוויטר
נתניהו לפני בנט, צילום: Miriam Alster/FLASH90

סיכום הרבעון השלישי של שנת 2021 בטוויטר מלמד כי בישראל, המשתמש המשפיע ביותר בטוויטר הוא ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, עם 2M עוקבים, 633K נקודות השפעה וממוצע לייקים של 3K לכל ציוץ. מיד לאחריו מגיע איש התקשורת ינון מגל עם 176K עוקבים, 401K נקודות השפעה וממוצע 296 לייקים לכל ציוץ.

בדו"ח שחיבר ופרסם הערב (ב') ליאור מלנבוים על בסיס ניתוח נתוני Big Data של משתמשי הטוויטר, מופיעים שמותיהם של 666 צייצנים מובילים. במקום השלישי - ח"כ גלית דיסטל, ברביעי - ח"כ עמיחי שיקלי, בחמישי - שמעון ריקלין, בשישי - יבגני זרובינסקי, בשביעי - ראש הממשלה נפתלי בנט, בשמיני - נעם פתחי, בתשיעי - מני אסייג, ואת העשירייה הראשונה סוגר עמית סגל.

את הרשימה השלילית, עם יחס תגובות-לייקים הגרוע ביותר, פותח חבר הכנסת מימינה ניר אורבך, שרבים אומרים שבזכותו או בגללו קמה ממשלת בנט-לפיד. לאורבך יש 7K עוקבים בסך הכל, אך הוא מקבל יחס של 0.92 תגובות-לייקים ו-18.44K תגובות. מיד לאחריו ניצבת חברתו לסיעה, יו"ר הקואליציה עידית סילמן.

במקום השלישי - ח"כ צבי האוזר, ברביעי - השר מתן כהנא, בחמישי - איילת שקד, בשישי - ג'ודי מוזס, בשביעי - השר יועז הנדל, בשמיני - כתב המשפט של חדשות 13 אביעד גליקמן, בתשיעי - ח"כ מירי רגב, ואת העשירייה הראשונה סוגרת השרה יפעת שאשא ביטון.

רשימת 50 המשפיעים בטוויטר

רשימת 50 המשפיעים בטוויטר | צילום: ליאור מלנבוים

הרשימה השלילית |

 

 

צילום: ליאור מלנבוים