לא נעים מדינה נוספת מחרימה את בן אנד ג'ריס: "גלידה אינה חלק מהפוליטיקה"

מדינת פלורידה החליטה גם היא להפסיק את ההשקעות בחברת יוניליוור בשל ההחלטה שלא לאפשר מכירת הגלידות ביהודה ושומרון | בן אנד ג'ריס ישראל: "נמשיך למכור בכל שטחי המדינה ולהעסיק מאות עובדים תושבי הדרום"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 22/09/21 13:47 טז בתשרי התשפב

מדינה נוספת מחרימה את בן אנד ג'ריס: "גלידה אינה חלק מהפוליטיקה"
גלידת בן אנד ג'ריס, צילום: shutterstock

החרם על מותג הגלידה הבינלאומי "בן אנד ג'ריס" ויוניליוור לא מסתיים, והסנקציות אף מתרחבות. מדינת פלורידה הצטרפה היום (ד') למדינות נוספות, והחליטה גם היא להפסיק את ההשקעות בחברת יוניליוור בשל ההחלטה שלא לאפשר מכירת הגלידות בשטחי יהודה ושומרון.

אבי זינגר, מנכ"ל ובעלי בן אנד ג'ריס ישראל, אמר כי פלורידה נכנסה גם היא לרשימת המדינות הפועלות בצורה ברורה ונחושה כנגד החרמת מדינת ישראל ואזרחיה. "גלידה אינה חלק מהפוליטיקה ובן אנד ג'ריס ישראל תמשיך למכור בכל שטחי המדינה ולהעסיק מאות עובדים תושבי הדרום".

לאחר שהחל החרם, אמר שר החוץ יאיר לפיד, כי ההחלטה של בן אנד ג'ריס היא כניעה מבישה לאנטישמיות, ל-BDS, לכל מה שרע בשיח האנטי ישראלי והאנטי יהודי. "אנחנו לא נשתוק להם. ליותר משלושים מדינות בארה"ב יש חוקים נגד כניעה ל-BDS שעברו בשנים האחרונות. אני מתכונן ללכת אחת אחת ולדרוש מהם להפעיל את החוקים האלה נגד בן אנד ג'ריס מפני שהם לא יתייחסו אלינו בצורה כזאת בלי להיתקל במענה".

כזכור, לפני כחודשיים החל החרם של בן אנד ג'ריס על יהודה ושומרון. בהודעה שפרסמה החברה נכתב: "בן אנד ג'ריס תעצור את מכירות הגלידה שלה בשטח הפלשתיני הכבוש, אנו מאמינים שמכירה בישראל לא עולה בקנה אחד עם הערכים שלנו, וגלידת בן אנד ג'ריס לא יכולה להימכר בשטח הפלשתיני הכבוש.  אנו גם שומעים ומכירים את החששות המשותפים שלנו והאוהדים הימניים שיתנגדו למהלך".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן