נתניהו מחקה את ביידן בזלזול: "שמט את ראשו בהסכמה" | צפו

ראש האופוזיציה התייחס בשידור חי בחשבון הפייסבוק שלו לפגישת ראש הממשלה עם נשיא ארצות הברית: "שמעתי, שמעתי שביידן היה מאוד קשוב בפגישה הזו"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 19/09/21 22:01 יג בתשרי התשפב

נתניהו מחקה את ביידן בזלזול: "שמט את ראשו בהסכמה" | צפו
נתניהו מחקה את ביידן, צילום: צילום מסך

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו השיב הערב (א') בשידור חי בדף הפייסבוק שלו לשאלות העוקבים שלו. במהלך השידור נשאל מה הוא חושב על פגישת ראש הממשלה נפתלי בנט עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן לפני כשלושה שבועות.

 נתניהו אמר שהוא שמע על הפגישה: "שמעתי, שמעתי שביידן מאוד קשוב, היה מאוד קשוב בפגישה הזו, שמט את ראשו בהסכמה", אמר נתניהו והתייחס לצילומים מהפגישה, בהם ניתן להבחין כי ביידן לא מרוכז, אולי אף נרדם במהלך הפגישה.

הליכוד מסרה בתגובה לפרסומים הרבים: "בניגוד לתמונה המעוותת ששודרה בתקשורת, ראש הממשלה לשעבר נתניהו לא מתח ביקורת על הנשיא ביידן שאותו הוא מכיר ומוקיר כידיד ישראל מזה 40 שנה. הביקורת שלו כוונה אך ורק לנפתלי בנט שבביקורו בבית הלבן דיבר באריכות על לא כלום".

יממה לאחר הפגישה הראשונה של בנט וביידן, חברת הכנסת מטעם הליכוד, גלית דיסטל אטבריאן, שיתפה סרטון של הפגישה בין השניים בחשבון הטוויטר שלה וכתבה: "משום מה התקשורת הישראלית נרדמה בעצמה ולא שמה לב לקטע ההיסטורי הזה". מהסרטון הסיקה דיסטל כי ביידן נמנם בזמן דבריו של בנט. "חשבתי שבכל זאת כדאי שתכירו". 


(פגישת בנט-ביידן)

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן