חשד לנהיגה בשכרות: ברק נהרג בזמן שרכב על אופניו

ברק חורי מרמת גן נדרס למוות במהלך החג. הדורס, ערן אזולאי נעצר, ומבדיקת המשטרה עולה כי בדמו היה אלכוהול כפול מהמותר | עדת ראייה סיפרה: "הגיע רכב במהירות מטורפת, לא ניסה לזוז הצידה, לא לבלום"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 17/09/21 07:24 יא בתשרי התשפב

חשד לנהיגה בשכרות: ברק נהרג בזמן שרכב על אופניו
הוארך מעצרו של הנהג הפוגע, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

אירוע קשה במהלך הצום. בתאונה קטלנית בכביש 4 סמוך לגבעת שמואל נהרג ברק חורי בן ה-12 שנפגע מרכב, בכביש 20 (איילון) סמוך למחלף המעפילים נפגע רוכב אופניים בן 11 באורח קשה והוא מטופל בבית החולים. סה"כ 226 בני אדם נפגעו ונזקקו לטיפול רפואי עקב פציעה מרכיבה על אופניים, גלגיליות, קורקינטים וסקייטבורד, מהם 5 בינוני.

https://twitter.com/kann_news/status/1438586518696759305?s=20

אמו של ברק חורי סיפרה בכאב: "ברק לא בזבז רגע בחייו. תמיד היה עסוק בדברים שעניינו אותו. רק עכשיו צלמנו אותו לקראת הבר מצווה שלו ואני לא מאמינה למה אני צריכה להשתמש בתמונות האלו". "ברק היה ילד מבריק מכל בחינה", סיפר אביה של אחת מחברותיו לכיתה של ברק ל-ynet. והוסיף: " הוא היה בוגר, תלמיד מצטיין, מוזיקאי מחונן. ילד שהצליח בכל מה שנגע בו - אלוף במדעים, ברובוטיקה. צייר ואמן מחונן. אי אפשר לעכל את זה בכלל. כולם בהלם, הילדים וההורים. זה אובדן שלא ניתן לתאר". 

פרמדיק מד"א דורד בארכה וחובש רפואת חירום במד"א רמזי אגבאריה סיפרו: "הנער רכב על האופניים כשהוא ממוגן בקסדה ומגנים, שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסבל מחבלות קשות בכל חלקי גופו. יחד עם צוותים נוספים של מד"א הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים, עצירת דימומים ומתן תרופות, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים במצב קשה מאוד כשהוא מונשם. בבית החולים, למרות מאמצים ארוכים של הרופאים להציל את חייו, הם נאלצו לקבוע את מותו".

אמבולנס מד"א. אילוסטרציה

אמבולנס מד"א. אילוסטרציה צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

בתוך כך, המשטרה עצרה את הנהג הפוגע, ערן אזולאי (45), תושב המרכז, אשר חשוד בנהיגה בשכרות.  אמש בבית משפט השלום בתל אביב הוארך מעצרו עד ליום ראשון. הנהג הפוגע נעצר בעבר על נהיגה בשכרות. 

 

כמדי שנה, צוותי מגן דוד אדום היו עמוסי עבודה ביום הכיפורים. החובשים והפאראמדיקים של מד"א הוזנקו להעניק טיפול רפואי ל- 2,583 בני אדם ברחבי הארץ, מתוכם 1,838 בני אדם פונו להמשך טיפול בבתי החולים, מהם: 239 התעלפו, התייבשו וחשו ברע עקב הצום.  צוותי מד''א הוזעקו גם להעביר 135 יולדות לבתי החולים, 8 מתוכן יולדו ע"י צוותי מד"א בערים אלעד, ביתר עילית, בני ברק, ברקן, ירושלים, מודיעין עילית, עין אל אסד ותל אביב.

2 גברים שנפגעו באורח אנוש מירי בעכו ובג'סר א זרקא, פונו בניידות טיפול נמרץ של מד"א למרכז הרפואי לגליל בנהריה ולבית חולים הלל יפה, שם נקבע מותם. 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן