עשרות רבנים נגד בר לב: "מאבק בהתבוללות זה לא גזענות"

עשרות רבנים, בהם גם הראשון לציון והרב אליהו, יצאו נגד כוונת השר לביטחון פנים להכריז על להב"ה כארגון טרור: "ארגון להב"ה נאבק נגד התבוללות, שומר על הזהות היהודית ועוזר לנשים ונערות במצוקה, דברים אלו הם מיסודות תורתנו הקדושה"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 09/09/21 22:18 ג בתשרי התשפב

עשרות רבנים נגד בר לב: "מאבק בהתבוללות זה לא גזענות"
עמר בר לב, השר לביטחון פנים המיועד, צילום: Miriam Alster/Flash90

עשרות רבנים מובילים מכל המגזרים יצאו היום (ה') במכתב נגד כוונתו של השר לביטחון פנים עמר בר לב, חבר מפלגת העבודה, להוציא את ארגון להב"ה, למניעת התבוללות בארץ הקודש, מחוץ לחוק ולהכריז עליו כעל ארגון טרור. 

בין הרבנים החתומים במכתב מופיעים הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר, הגאון הרב בן ציון מוצפי, הרב שמואל אליהו, הרב מאיר מאזוז, והרב דב ליאור. גם הרב אריה שטרן רבה של ירושלים חתום על המכתב, הרב שלמה אבינר,הרב דרור אריה ועוד ראשי ישיבות ורבני ישובים וערים. 

"ארגון להב"ה נאבק נגד התבוללות, שומר על הזהות היהודית ועוזר לנשים ונערות במצוקה, דברים אלו הם מיסודות תורתנו הקדושה", נכתבו דברי שבח על הארגון. 

לסיום חתמו הרבנים: "לא יעלה על הדעת להכריז על התנגדות להתבוללות כגזענות. הארגון פועל על פי חוק ובדרך תורתנו הקדושה, ואינו מעורב בשום פעילות אלימה או נגד החוק ויש לאפשר לו להמשיך בפעילותו החשובה".

צילום: ללא

אתמול דווח כי טוויטר חסמה את חשבונותיהם של בנצי גופשטיין וברוך מרזל, לאחר שהאחרון כבר נחסם על ידי פייסבוק. השניים לא קיבלו התראה ולא זכות לערער על ההחלטה. יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיב ואמר: "מדובר במלחמה על חופש הביטוי. לא יכול להיות שחשבונות של מחבלים פעילים קיימים ולהבדיל חשבונות של שני אנשי ציבור בישראל שפועלים למען העם נחסמים. עם שוב הכנסת מפגרה אני מתכוון ליזום דיון בנושא ולגבש מהלכים נגד חברת טויטר".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן