אייפון 13: תאריך ההשקה נחשף | אלו השדרוגים הצפויים

השקת ספטמבר של אייפון 13 קרובה מתמיד, אתמול הודיעה החברה כי ב-14 בספטמבר תשיק את האייפון החדש שיכלול ארבעה דגמים לצד שעון משודרג ואוזניות חדשות | בתוכנית: יכולות צילום מתקדמות

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 08/09/21 21:05 ב בתשרי התשפב

אייפון 13: תאריך ההשקה נחשף  | אלו השדרוגים הצפויים
אייפון, צילום: shutterstock

מסביב לעולם המעריצים כבר לא יכולים לחכות ובמהלך החג סוף סוף חשפה חברת אפל את תאריך ההשקה של הדגם החדש והנוצץ אייפון 13. ההשקה תתקיים כבר בשבוע הבא ביום שלישי וארבעה דגמים חדשים יחשפו לציבור לצד אביזרים נלווים מתקדמים. 

אין ודאות לגבי השדרוגים החדשים אך ככל הנראה השינוי הבולט ביותר יהיה בגזרת הצילום. האייפונים ידועים ביכולת הצילום 'פורטרייט' שמאפשר צילום בחדות גבוהה במיוחד והיכולת צפויה להתרחב גם לסרטוני וידאו. האנליסט מינג-צ'י קו שנחשב במשך שנים למדליף אמין יחסית טוען כי באייפון 13 צפויה להיות מותקנת טכנולוגיה יחודית שתאפשר לבצע שיחות ולשלוח הודעות גם במקומות בהם אין קליטה סלולארית.

ארבעה מכשירים יושקו ביום שלישי, אייפון 13 פרו מקס, עם מסך בגודל 6.7 אינץ'; אייפון 13 פרו, עם מסך בגודל 6.1 אינץ'; אייפון 13, עם מסך בגודל 6.1 אינץ'; ואייפון 13 מיני, עם מסך בגודל 5.4 אינץ'. כמו כן באפל צפויים להשיק שעון חדש 'אפל ווטש 7', ואולי דור חדש של אוזניות האיירפודס.

האירוע יתקיים ללא קהל ויוקלט מראש. השידור יחל בשעה 20:00 שעון ישראל. 


(האייפון 13 הולך ומתקרב).

אחד החידושים המרכזיים באייפון 12 היה טכנולוגיית ההטענה האלחוטית ולקראת ההשקה של אייפון 13 מגיעים דיווחים כי הטכנולוגיה תשתדרג משמעותית. בין היתר אפשרות לטעינה הפוכה שתכלול העברת סוללה בין מכשיר אחד למשניהו.

על הדיווח אחראי המדליף המפורסם מקס וויינבאך, לטענתו יגדל משמעותית הסליל המגנטי בגב המכשיר כך ששטח הטעינה יהיה גדול יותר. הטעינה האל חוטית תשתדרג ובין היתר מכשיר אייפון יוכל להטעין גם את אוזניות האיירפודס. האפשרות כבר קיימת במכשירים של המתחרות של אפל כך שהפעם אין שינוי מהפכני בשוק.