חשד לרצח כפול: שני גברים נורו למוות סמוך לניצני עוז

האלימות בחברה הערבית נמשכת, הלילה נורו למוות יוסף תקרורי וחאלד אלעוקבי על יד ניצני עוז | 40 קליעים נורו לעבר רכבם והם נהרגו במקום "זירת ירי קשה מאוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/09/21 23:47 כה באלול התשפא

חשד לרצח כפול: שני גברים נורו למוות סמוך לניצני עוז
זירת הרצח, צילום: איחוד הצלה

במשטרת ישראל התקבל הלילה (ה') דיווח על אירוע ירי סמוך לכניסה לישוב ניצני עוז. בשעה 23:11 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על שני פצועים מחוסרי הכרה מאירוע אלימות בכביש 57 בצומת ניצני עוז. לכוחות ההצלה שהגיעו לזירה כבר לא היה מה לעשות.


(דיווח מהזירה).

חובשים ופראמדיקים של מד"א דווחו על שני גברים כבני 30 ללא סימני חיים עם פציעות חודרות. מותם נקבע במקום. חובש בכיר במד"א סארי אלוש ,סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את שני הפצועים כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפציעות חודרות ומדממות בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

שני ההרוגים הם יוסף תקרורי (45) וחאלד אלעוקבי (37), הרקע לרצח הוא ככל הנראה פלילי ומדובר בסכסוך בין עבריינים. היורים נמלטו מהזירה באמצעות כלי רכב והמשטרה מבצעת סריקות. אליה שער חובש וניב בוחבוט חובש ונהג אמבולנס באיחוד הצלה שהגיעו לזירה, סיפרו: "מדובר בזירת ירי קשה מאוד, הנפגעים ישבו ברכבם וסבלו מפציעות קשות למרבה הצער מותם נקבע במקום עקב הפציעות הקשות מהן סבלו".

כזכור, רק לפני שלושה ימים המשטרה פתחה בחקירה לאחר קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע ירי ברחוב שבתאי לוי בחיפה. מהחקירה עלה כי הקורבן, תושב העיר בן 57, נורה בביתו כאשר גורמי רפואה נאלצו לקבוע את מותו במקום. המשטרה ביצעה סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן