אימו של בראל: "בנט לא ידע איך קוראים לו, נתניהו התקשר ובכה"

ניצה שמואלי סיפרה הבוקר על מצבו של שנה שנפצע קשה בגבול עזה: מתפללים לניסים" | החברים ליחידה הגיעו לבקר את בראל ושרו מעל מיטתו, צפו

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 23/08/21 08:43 טו באלול התשפא

אימו של בראל: "בנט לא ידע איך קוראים לו, נתניהו התקשר ובכה"
בראל חדריה שמואלי, צילום: החייל שנפצע במהומות, צילום: דוברות המשטרה, Abed Rahim Khatib/Flash90

מוסיף להיות קשה מצבו של בראל חדריה שמואלי והמשפחה מבקשת להרבות בתפילות. הבוקר התראיינה ניצה, אימו של לוחם מג"ב שנפצע וספרה על השאלות קשות, מצבו הרפואי של בראל ומאחורי הקלעים של השיחה עם ראש הממשלה.

בריאיון ל-103FM ניצה תקפה את ראש הממשלה בנט וספרה על השיחה בין בנט למשפחה: "בעזרת השם הבן שלי יקום על הרגליים והשיחה המוקלטת איתו תשודר בכל העולם. הוא שואל את אבא של בראל שקוראים לו יוסי 'מה שלום יוסי? איך הוא מרגיש?' יוסי אמר לו שקוראים לו בראל".

ניצה הוסיפה: בנימין נתניהו צלצל אתמול ב־00:00. שאל שאלות, בירך ובכה בטלפון, בכה. כל פרט על הלוחם הוא יודע. אדון בנט התקשר ב־22:30 בלילה ולא ידע אפילו איך קוראים ללוחם - הוא שאל באיזה בית חולים הוא. בושה וחרפה". 
·
בנוגע למצבו הרפואי סיפרה: "אתמול הוא עבר במשך כמעט 8 שעות של ניתוחים. ניתוח עיניים וניתוח ראש. נשארה לו עין אחת. מתפללים לניסים". מבקשת ולמתחננת מעם ישראל להתפלל שבראל שלנו היקר יקום על הרגליים. שיחזור למשפחה, לחיים". 


·
כמו האב יוסי גם האם הפנתה שאלות קשות למערכת הביטחון ונהלי הפתיחה באש. "הוא נלחם בגופו, בדמו ובנשמתו על סתם. המדינה לא שווה, אני לא מקבלת תשובות". אמרה ניצה והוסיפה: מחבל בן 12 צלף בו ממרחק אפס וכל זה בידיעה שהלוחמים שלנו ידעו שאסור להם לירות ולהגיב. למה שלחו את הבן שלי? למה? אני רוצה תשובה". 

אתמול הגיעו חבריו של בראל ליחידת המסתערבים של מג"ב דרום לביקור בבית החולים. הלוחמים נכנסו לחדרו של בראם שמצבו מוסיף להיות קשה ושרו לו יחד בדמעות. צפו בתיעוד המרגש.