בדמעות: מסי נפרד מברצלונה

במסיבת עיתונאים הודיע הכדורגלן בן ה-34 כי בגלל "עניינים בירוקרטיים" הוא נפרד מברצלונה, הוא עדיין לא מצליח לעכל אבל "כל זה יעבור לי קצת כאשר אחזור לשחק כדורגל"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 08/08/21 15:49 ל באב התשפא

בדמעות: מסי נפרד מברצלונה
מסי , צילום: shutterstock

שחקן הכדורגל הארגנטינאי ליונל מסי הודיע היום בדמעות (א')  כי הוא נפרד מברצלונה, זאת לאחר הדיווח הרשמי של הקבוצה כי בשל מאבק כספי השחקן המפורסם לקבוצה בגיל 13 לא ימשיך איתם. 

בפתח דבריו הוא אמר "זה מאוד קשה בשבילי, יש הרבה דברים לומר אחרי הרבה שנים שעברתי פה. הגשמתי כאן את חלומי והכל היה נהדר". לאחר מכן המשיך והתייחס לסיבת העזיבה, לדבריו, "הגענו לסיכום אבל זה לא יכול היה לצאת אל הפועל בגלל עניינים בירוקרטיים של הליגה", רציתי להישאר. בעונה שעברה לא רציתי להמשיך, אבל השנה כן, וזה לא היה אפשרי"

"הידיעה שאני עוזב הייתה כמו דלי מים קרים בשבילי ועד עכשיו אני מנסה להתרגל לזה. כשלא אהיה כאן ייפול לי האסימון והדבר הכי חשוב הוא שאהיה מוקף בבני המשפחה שלי ושאמשיך לשחק כדורגל. כל זה יעבור לי קצת כאשר אחזור לשחק כדורגל".
 

הוא לא שכח להודות לקבוצה ואמר, "אני אסיר תודה לברצלונה על הקריירה שהייתה לי פה, על התארים שזכינו בהם וגם ההפסדים, כי למדתי מהם איך להתמודד עם כישלונות. בלי ספק זה השלב הקשה ביותר בקריירה שלי. היו לי רגעים קשים אחרי הפסדים, אבל עכשיו זה הסוף, משהו שלא יחזור יותר".

ליאונל מסי בברצלונה כבר מגיל 13 והיהלום שבר כל שיא אפשרי בקבוצה, במהלך השנים רשם השחקן כ-778 הופעות, 672 שערים, 305 בישולים, 6 זכיות בבלון ד'אור. העזיבה הייתה באוויר בשנים האחרונות בין היתר משום שמסי לא הסתדר עם ההנהלה החדשה של הקבוצה. אמנם מסי קרוב לפרישה אבל ענקיות הכדורגל מסביב לעולם לוטשות עיניים ובקרוב עשויות להציע חוזי עתק.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן