נתניהו: "למעלה מחודש וחצי אני קורא להביא את החיסונים שהזמנתי כראש ממשלה"

ראש האופוזיציה ורעייתו קיבלו את המנה השלישית של החיסון נגד הקורונה, בבית החולים תל השומר. בדבריו ביקר את תפקוד הממשלה ובעיקר את שרת החינוך: "אם ימשיכו עם התפיסות האלה אנחנו נמשיך להידרדר"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 30/07/21 13:47 כא באב התשפא

נתניהו: "למעלה מחודש וחצי אני קורא להביא את החיסונים שהזמנתי כראש ממשלה"
בנימין ושרה נתניהו, צילום: ללא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, קיבלו היום (ו') את החיסון השלישי נגד הקורונה בבית החולים שיבא תל השומר. את החיסון הראשון קיבל נתניהו בדצמבר 2020. מוקדם יותר קיבלו את החיסון נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, ומנכ"ל משרד הבריאות פרופסור נחמן אש. 

"אני רוצה להודות לפרופסור קרייס וצוות המסור של תל השומר על כך שאתם נותנים לנו את החיסון השלישי", אמר נתניהו. "זה למעלה מחודש וחצי שאני קורא להביא את החיסונים שהזמנתי כראש ממשלה ושמדינת ישראל שילמה עליהם כבר אז. זאת הדרך היחידה לעצור את התפשטות הווריאנט. חבל - בזבזו חודש שלא לצורך עם מחירים יקרים. בכל זאת מוטב מאוחר מאשר אף פעם. אני שמח שהצוות של משרד הבריאות חושב כמוני ובאמת מתחילים את התהליך החשוב הזה. אני מציע לכולכם - לכו להתחסן. פעם שלישית - גלידה". 

על דבריה של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון, לפיהם "תחנות חיסונים בבתי הספר הן פשע", אמר נתניהו: "צריך לחסן גם את המבוגרים וגם את הצעירים. אנחנו עשינו את זה ובגלל זה יכולנו להוריד את המסכות ולצאת ראשונים בעולם מהקורונה. לצערי בגלל תפיסות כאלה ירדנו ובגלל חוסר מעש וקשב – ירדנו מאחד המקומות הראשונים בעולם במדד בלומברג למקום 17 בשישה שבועות! ירדנו מקצה הפירמידה למטה. אם ימשיכו עם התפיסות האלה אנחנו נמשיך להידרדר".

לסיום אמר ראש האופוזיציה: "אני מציע ללמוד מההצלחה האמיתית שלנו מה שאנחנו עיננו והחלטות שאני והממשלה בראשותי קיבלה החלטות נכונות ואמיצות שהוציאו את ישראל מהקורונה". 

לאחר שהתחסנו, ביקרו הזוג נתניהו את משפחתו של איציק סעידיאן בבית החולים, שבחודש אפריל הצית את עצמו מול משרדי אגף השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה.