גלעד קריב מסתבך עם אמירה אנטישמית? צפו

במהלך דיון בוועדת חוקה התייחס יו"ר הוועדה לטענה לפיה גופים זרים מממנים ארגונים שונים בישראל ואמר: "העם היהודי ומדינת ישראל יודעים להתפזר על כל המאגרים הכספיים ברחבי העולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/21 14:00 י באב התשפא

גלעד קריב מסתבך עם אמירה אנטישמית? צפו
יו"ר הוועדה קריב. שוב הסתבך?, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הכנסת חזרה היום (ב') להמשך הדיונים בוועדות. בוועדת חוקה, חוק ומשפט דנו חברי הכנסת בהצעת חוק שמירת הניקיון. במהלך הדיון התפתח שיח בין חבר הכנסת שמחה רוטמן ליו"ר הוועדה חבר הכנסת גלעד קריב שייתכן ועלה באמירה אנטישמית מצידו של האחרון. 

"מילא זה האיחוד האירופי מממן גם ארגונים אצלנו", אמר רוטמן בתגובה למימון ארגוני איכות סביבה ברחבי העולם על ידי גופים אירופים. "זה בסדר, יש חלוקת עבודה יפה", אמר יו"ר הוועדה קריב בתגובה, "האיחוד האירופי מממן צד אחד, האוונגליסטים המשיחיים הלאומניים מממנים צד שני, זה יפה, העם היהודי ומדינת ישראל יודעים להתפזר על כל המאגרים הכספיים ברחבי העולם".

התבטאות מעוררת מחלוקת נוספת מצידו של קריב אירעה בשבוע שעבר כאשר במהלך דיון במליאת הכנסת, צעק קריב לעבר חבר הכנסת דוד אמסלם: "אל תפריע לי, הצעקות שלך עוברות לי ליד האוזן. תשב ואל תפריע, אני אומר מה שאני רוצה כשאני על הדוכן", אמר קריב והוסיף: "אם היית הילד שלי הייתי שוטף לך את הפה עם אקונומיקה וסבון". מאוחר יותר התנצל חבר הכנסת מהעבודה על הדברים. 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן