המשטרה חוקרת: האם נתניהו קנה ג'קוזי על חשבון המדינה

תיקי נתניהו נמצאים בבתי המשפט ואולי יתווסף תיק נוסף נגד ראש הממשלה לשעבר. הערב פורסם כי המשטרה פתחה בחקירה נגד נתניהו, החשד: שידרג את הבית בקיסריה על חשבון המדינה. נתניהו: "פייק ניוז"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/07/21 20:50 כא בתמוז התשפא

המשטרה חוקרת: האם נתניהו קנה ג'קוזי על חשבון המדינה
נתניהו, צילום: David Cohen/Flash90

חקירה נוספת נגד יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. על פי החשד משפחת נתניהו שידרגה את ביתם בבלפור בג'קוזי על חשבון משלם המיסים. הסכום המשוער עומד על 50 אלף שקל. נתניהו מיהר להתנער מאחריות ותקף את ערוץ 12 בו פורסם כי נפתחה חקירה.

על פי החשד, בזמן שבוצעו שיפוצים בדירתם שדל משפחת נתניהו בקיסריה ניצלו בני הזוג את השיפוצים בכדי להתקין ג'קוזי יוקרתי. במשטרה גבו עדויות ממחשבים במשרד ראש הממשלה. גורמים במשטרה אומרים כי הפרשה דומה לפרשת המעונות וכי כרגע החשד לא מגיע לבני משפחת נתניהו.

יו"ר האופוזיציה מיהר להתנער מההאשמות החמורות ולתקוף את גיא פלג שפרסם את הידיעה. בחשבון הפייסבוק שלו כתב נתניהו בתגובה כי: "לא יאומן. ערוץ 12, ערוץ התעמולה של השלטון, לא מפסיק לרגע לרדוף את האופוזיציה. הערב הם פתחו את המהדורה בפייק ניוז מוחלט וטענו שמתנהלת כביכול חקירה על התקנת ג׳קוזי על חשבון המדינה בבית משפחת נתניהו בקיסריה. רק מה? מאז שהזוג נתניהו קנו את ביתם בקיסריה לפני כ-20 שנה לא הותקן בו שום ג׳קוזי ומובן מאליו שהמדינה לא השקיעה אפילו אגורה בדבר שלא קיים".

נתניהו הוסיף ואיים בתביעה נגד חדשות 12. נתניהו כתב כי: "האם פרסום השקר הזה נועד להסתיר את המיליונים הרבים שמושקעים בימים אלה מכספם של אזרחי ישראל בבתיהם הפרטיים של בנט, גנץ ולפיד, במכפלות עצומות, לעומת עלויות סידורי הביטחון בבית רה״מ לשעבר בקיסריה? כרגיל, ערוץ התעמולה לא ביקש אפילו תגובה טרם הפרסום השקרי. נשמח להגיש תביעות ענק נגד ערוץ 12 וגיא פלג על פרסום השקר הבוטה הזה".


מחאה נגד התנהלות נתניהו, ארכיון.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן