אלפים מפגינים נגד הממשלה בירושלים ובקיסריה

שבוע שביעי של הפגנות נגד ממשלת ישראל. כ-2,000 מפגינים הגיעו למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים ועוד אלף הגיעו לביתו של נתניהו בקיסריה. הליכוד: "ערוץ 12 עושה הכל כדי לעודד את הפגנות השמאל הקיצוני של לפיד ואיימן עודה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 08/08/20 21:30 יח באב התשפ

אלפים מפגינים נגד הממשלה בירושלים ובקיסריה
ירושלים, הערב, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שוב הפגנות במוצאי השבת. אלפים מפגינים הערב (ש') נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו וממשלתו במעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים ומול ביתו בקיסריה. גם באילת מוחים ובמהלך הפגנת מחאה בכיכר התיירות בעיר דווח לשוטרים על "רכב שעבר במקום וריסס חומר כלשהו באוויר". בשלב זה לא דווח על נפגעים שנזקקו לטיפול רפואי. המשטרה פתחה בבדיקה. 

מהמשטרה נמסר כי היא פועלת לאפשר את קיום מחאות לכלל המפגינים, אך יחד עם זאת לא תאפשר כל הפרה של הסדר הציבורי, ותפעל בנחישות נגד כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי או לפגוע בקיומן התקין. לקראת ההפגנה בירושלים נחסמו לתנועה הרחובות בן מימון ועזה עד כיכר פריז, צומת כיכר פריז, קרן היסוד, קינג ג'ורג' ורחוב אגרון. 

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

 

מהליכוד נמסר: "בזמן שראש הממשלה נתניהו נלחם כדי להחזיר את כלכלת ישראל לשגרה ולהעביר כספים ומענקים לאזרחי ישראל, ערוץ 12 עושה הכל כדי לעודד את הפגנות השמאל הקיצוני של לפיד ואיימן עודה, שמסיתות לרצח נגד ראש הממשלה ומשפחתו".

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן