טרור הבלונים חוזר: שרפות פרצו בעוטף עזה

אחרי שבועיים של שקט, היום פרצו שרפות בעוטף עזה כתוצאה מבלוני תבערה ששוגרו מרצועת עזה, הושגה שליטה על האש בארבעת המוקדים. האם בנט יגיב ויתקוף ברצועה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/07/21 19:10 כא בתמוז התשפא

טרור הבלונים חוזר: שרפות פרצו בעוטף עזה
שרפה בדרום, השבוע, צילום: פלאש 90

תושבי עוטף עזה חוזרים לסבול מטרור שבועיים לאחר שעשרות בלוני תבערה נשלחו מרצועת עזה לעבר ישראל, היום (ה') חזר טרור הבלונים וארבע שריפות פרצו בשטחים פתוחים. צוותי כיבוי אש הוזעקו למקום כדי למנוע את התפשטות האש.

בשעות אחר הצהריים השקט ששרר בעוטף עזה בשבועיים האחרונים הופר, לוחמי האש קיבלו דיווח על ארבע שרפות שפרצו בעקבות בלוני תבערה. הכוחות שהוזעקו למקום השתלטו על האש והיא כובתה. שיגור הבלונים לא הגיע עם הודעה רשמית של ארגון טרור לפני השיגור ועד כה אף אחד מארגוני הטרור ברצועה לא לקח אחריות על השרפות.

כזכור, לפני שבועיים פרצו לא פחות מעשרים שרפות בעוטף עזה, שיגורי הבלונים הביאו את ראש הממשלה נפתלי בנט לתקוף לראשונה בקדנציה מוצבים של ארגון חמאס ברצועת עזה. ראש הממשלה טרם התייחס לבלוני התבערה ששוגרו היום והוא נמצא כעת בטקס סיום קורס קצינים.

בהודעה מטעם צה"ל נמסר אז כי מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מתחמים צבאיים של חמאס ששימשו כמחנות ואתרי מפגש של פעילי טרור בחטיבות חאן יונס ועזה. עוד נמסר כי במתחמים שהותקפו התקיימה פעילות טרור. "ארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וישא בהשלכות לפעולותיו. צה"ל ערוך לכל התרחישים וביניהם חידוש הלחימה, למול המשך פעולות הטרור מרצועת עזה", לשון הודעת דובר צה"ל.


התקיפות בעקבות בלוני התבערה בחודש שעבר.