מוות בבית הלבן: ביידן נפרד מהכלב צ'אמפ

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ידוע באהבתו לכלבים, ביידן אף עבר לבית הלבן עם שני הכלבים שלו צ'אמפ ומייג'ור. הנשיא נפרד מצ'אמפ שמת בסוף השבוע: "הכול הפך יותר טוב כשהוא היה לידינו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/21 10:47 י בתמוז התשפא

מוות בבית הלבן: ביידן נפרד מהכלב צ'אמפ
הנשיא ביידן., צילום: Ron Adar / Shutterstock.com

חברו הטוב של האדם הוא גם חברו הטוב של נשיא ארצות הברית. ג'ו ביידן נכנס לבית הלבן יחד עם שני הכלבים של משפחתו. בסוף השבוע נפרד ביידן מהכלב צ'אמפ שאהב ונפטר מזקנה בגיל 13. בהודעה שפרסם ביידן ובה ספד לכלב כתב: "בלב כבד אנחנו מודיעים שהוא נפטר בשלווה, נתגעגע אליו".

הנשיא שידוע באהבתו לכלבים החזיר את בעלי החיים לבית הלבן אחרי תקופת טרמאפ והתגורר בבית הלבן יחד עם שני הכלבים הוותיקים של המשפחה. ביידן הודיע על מותו של הכלב בחשבון הטוויטר שלו. הנשיא כתב כי: " בלב כבד אנחנו מודיעים שהוא נפטר בשלווה, נתגעגע אליו, הוא היה איתנו ברגעים השמחים והעצובים ביותר, רגיש לכל תחושה ורגש שלנו".

ביידן הוסיף כי: "ברגעים השמחים ביותר שלנו וגם באלו שהיו מלאים ביגון ואבל, הוא היה איתנו רגיש לכל תחושה שלא נאמרה ולכל רגש. גם כשכוחו נחלש בחודשים האחרונים, כשנכנסנו לחדר הוא מיד נעמד, כשכש בזנבו וביקש גירוד באוזן או בבטן. הוא רצה להיות בכל מקום שבו אנחנו היינו - והכול הפך יותר טוב כשהוא היה לידינו".

כזכור, שני הכלבים הוחזרו לזמן קצר לבית משפחת ביידן בדלאוור לאחר שאחד מהם תקף את אחד העובדים בית הלבן.