החיים באופוזיציה: ח"כ מיקי זוהר הגיש הצעת אי-אימון בראש הממשלה

יו"ר הקואליציה לשעבר ויו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר, הגיש הצעת אי-אימון בראש הממשלה נפתלי בנט בשם הליכוד וסיעות האופוזיציה. הטענה: "ממשלה שהוקמה בשקר ובהונאת הציבור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/21 14:14 ו בתמוז התשפא

החיים באופוזיציה: ח"כ מיקי זוהר הגיש הצעת אי-אימון בראש הממשלה
מיקי זוהר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סיעת הליכוד הגישה היום (ד') את הצעת אי האמון הראשונה נגד ממשלת הרוטציה של ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד, בטענה כי מדובר ב"ממשלה שהוקמה בשקר ובהונאת הציבור ואין לה מנדט ציבורי". 

את ההצעה הגיש יו"ר הסיעה ויו"ר הקואלציה לשעבר, ח"כ מיקי זוהר, בשם סיעתו. את ההצעה אמור להציג ח"כ אופיר אקוניס בשבוע הבא במליאת הכנסת. ב'מעריב' פורסם כי אקוניס התייחס לתכנון ועקץ את הקואליציה בקבוצת הוואטסאפ הפנימית של הליכוד: "אלא אם הם גם ביטלו את האפשרות להעלות הצעות אי אמון".

הצעת אי אמון ראשונה

הצעת אי אמון ראשונהצילום: ללא

מיקי זוהר, אמר בוועדה המסדרת כי "עושה רושם שזאב אלקין מתכנן למחוק את הקיום שלנו באופוזיציה". עוד אמר כי "כנראה נקבל 2-3 ועדות, זה חסר תקדים - אבל אף אחד לא מדבר כי עושים את זה לימין, היועמ"שים והתקשורת שותקים, מגבים את ההחלטות הרדיקליות האלה. הכל נעשה ברמיה, בשקר של הציבור כי אין ציבור. ח"כ זוהר הוסיף כי, "בנט וסער נטולי ציבור אם מחר נערכות בחירות הם לא עוברים את אחוז החסימה". 

יו"ר סיעת הליכוד הודיע להנהלת הקואליציה בוועדה המסדרת כי לא יתקיימו קיזוזים. "אני מודיע לכם, קיזוזים לא תקבלו עד סוף הקדנציה, אם תתנהגו בחוסר כבוד גם אנחנו ננהג בחוסר כבוד. הציבור לא ישכח לכם את ההתנהלות הזו", הוסיף ח"כ זוהר. 


(זוהר בדיוני הוועדה המסדרת, היום)