סוף שבוע פרוע בלוד: ילד בן 4.5 הותקף, שליח הוכה

בעיר המעורבת מדווחים על אירועי אלימות לאורך כל השבת. ילד בן 4.5 הותקף בגן לא מאובטח ושליח וולט הוכה על ידי כנופיית פורעים בליל שבת. התושבים טוענים כי בכל האירועים משטרת ישראל לא הראתה נוכחות: "דורשים ביטחון לילדים שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/06/21 10:14 ג בתמוז התשפא

סוף שבוע פרוע בלוד: ילד בן 4.5 הותקף, שליח הוכה
מהומות בלוד. ארכיון , צילום: פלאש 90

מערב פרוע בלוד. חודש לאחר סיום הפרעות לכאורה, תושביה היהודים של העיר המעורבת מספרים על סוף שבוע חם עם מספר רב של אירועי אלימות מצד תושבי העיר הערבים. התושבים טוענים כי בכלל האירועים כוחות המשטרה לא היו נוכחים. 

  • בבוקר יום שישי, במהלך שעת משחק בחצר גן ילדים יהודי בשכונת נווה זית בלוד, שני נערים ערבים שחלפו בצמוד לגן הצמידו בחוזקה ילד בן 4.5 לסורגים של החצר ואיימו כי ירצחו אותו. הגננת שמה לב לאירוע ורצה לכיוון הגדר אבל הנערים ברחו. יש לציין כי גן הילדים אינו מאובטח כלל.
     
  • שליח חברת ״וולט״ שעבד בעיר ערך נסיעת משלוח שגרתית. במהלך הנסיעה עבר בפארק בו שהתה כנופיית פורעים שהתקיפה אותו קשות והכתה אותו בחוזקה. השליח הצליח לברוח, ולאחר מכן התפנה לקבלת טיפול רפואי.
     
  • זריקת אבנים מגשר גני אביב בשעת לילה במשך כ-45 דקות, ללא תגובת משטרה. מספר שמשות כלי רכב נופצו.

תושבי העיר דורשים ממשטרת ישראל את ביטחונם: "אנחנו דורשים מהמשטרה ומעיריית לוד לשמור על בטחון ילדינו. זו לא דרישה מוגזמת. אנחנו מצפים ממשלת ישראל החדשה להוציא לפועל תוכנית לאומית לעיר לוד, שתכלול את הוצאת הנשק בלתי חוקי בעיר לוד, דאגה לביטחון התושבים ומניעת אירועי אלימות".


(פרעות תשפ"א)