אביעד משה נעצר שוב בחשד ששלח מסרים מאיימים לשירה איסקוב

הנאשם בניסיון רצח רעייתו בחודש ספטמבר, יובא מחר להארכת מעצר לאחר שנחשד כי שלח מסרים מאיימים. משטרת ישראל תבקש להאריך את מעצרו. לפני כשלושה חודשים אמר: "אני מצטער ומביע את כל החרטה בפני שירה ובני משפחתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/21 20:34 כב בסיון התשפא

אביעד משה, הנאשם בניסיון רצח רעייתו לשעבר, שירה איסקוב בחודש ספטמבר בשנה שעברה, נעצר היום (ד') שוב בכלא בו הוא עצור עד תום ההליכים בחשד שהעביר לה מסרים מאיימים. משטרת ישראל תבקש מחר להאריך את מעצרו של משה.

האירוע שבו חשוד משה, התרחש לכאורה כאשר קרובי משפחתו ביקרו אותו בכלא: אחד מאנשי שב"ס שמע את משה מספר להם שהוא מתכנן לאיים על שירה באמצעות אחד העבריינים שהכיר בעת שהותו בכלא. הסוהר העביר את הדיווח למפקדיו ואלו עירבו את המשטרה.

נזכיר כי לפני כשלושה חודשים הביע משה התנצלות על מעשיו בפתיחת שלב ההוכחות של משפטו. בהקלטה שמסר לדיון בבית המשפט אמר משה: "אני מצטער ומביע את כל החרטה בפני שירה ובני משפחתה".‎ 

משה התעקש שזו הייתה הפעם הראשונה שהרים יד על אשתו, אך השופטת גילת שלו קטעה אותו וענתה: "להגיד שמעולם לא הרמת עליה יד זה לא מתאים פה". השופטת יעל רז-לוי הוסיפה: "המעשים שלך והתוצאות שלהם היו די חמורים".

לפני כארבע חודשים, חמישה ימים לאחר פתיחת התיק ברבנות ובתום דיון שני בענייניה, והודות לפעילות בית הדין הרבני האזורי בחיפה, ניתן הגט לשירה. אב בית הדין הרבני בחיפה, הרב דניאל אדרי, שטיפל בתיק למן הרגע הראשון, דחה פעם אחר פעם את דרישות הבעל שמטרתן הייתה להאריך את משך התהליך. 


(שירה איסקוב מדליקה משואה יחד עם שכנתה)