יש חייזרים? הפנטגון יחשוף ממצאים על חיים מחוץ לכדור הארץ

במאה האחרונה הולכות וגוברות הקונספירציות ברחבי העולם בנוגע לחיים מחוץ לכדור הארץ. בצעד חריג, הפנטגון יחשוף היום בפני הקונגרס דוחות שאסף בנושא עב"מים

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/21 20:23 כא בסיון התשפא

יש חייזרים? הפנטגון יחשוף ממצאים על חיים מחוץ לכדור הארץ
חייזרים, צילום: shutterstock

אירוע חריג ביותר צפוי להתרחש בשבוע הקרוב בקונגרס האמריקאי, אולי אפילו היום. הפנטגון צפוי  לחשוף בפני הקונגרס את הממצאים שאסף בנוגע לחיים מחוץ לכדור הארץ, בדגש על עב"מים. הסיבה לחשיפה המיוחדת מתרחשת בעקבות הנשיא לשעבר דונאלד טראמפ. כזכור, לקראת סוף כהונתו הנחה טראמפ את הפנטגון כי עליהם לחשוף את כל המידע והדוחות שברשותם בתוך חצי שנה, תקופה שמסתיימת היום. 

במאה האחרונה הולכות ומתרבות הקונספירציות בנוגע לחייזרים ועב"מים, רבים ברחבי העולם משוכנעים כי ראו עדויות לכך או שהממשל האמריקאי מחזיק עדויות אך מסתיר אותם בכוונה מהציבור. בשבוע הקרוב יחשוף הפנטגון את הדוחות שאסף במשך השנים בהם מקרים יוצאי דופן שהתרחשו באוויר להם אין הסבר בחיל האוויר האמריקאי.

נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה התייחס לאחרונה לדו"ח שצפוי להתפרסם ואמר: "כשזה נוגע לחייזרים, יש דברים שאני לא יכול לומר בשידור", וחייך. אובמה הוסיף וסיפר: "כשנכנסתי לתפקיד, שאלתי 'האם יש מעבדה שבה אנחנו שומרים חייזרים וספינת חלל?' הם עשו מחקר קצר והתשובה הייתה לא. אבל האמת היא - ואני רציני - שיש צילומים ותיעודים של חפצים בשמיים שאנחנו לא בדיוק יודעים מה הם. אנחנו לא יכולים להסביר כיצד הם נעים. אני חושב שאנשים מנסים לחקור ולהבין מה זה". 

למרות הציפייה של רבים ברחבי העולם על פי כל ההערכות הדו"ח ישלול חיים מחוץ לכדור הארץ ולכל היותר יחשוף תופעות טבע שלא זוהו מחקרית. ספק אם תשובה שלילית תספק את חובבי המדע הבדיוני שימשיכו להאמין בחייזרים שנמצאים אי שם.