הורים שכולים פגשו את ח"כ מנסור עבאס בכנסת | צפו במפגש הקשה

לאחר פגישתו עם איילת שקד מימינה, פגשו הורים שכולים במסדרונות הכנסת את יו"ר רע"מ. אביה של שיר חג'אג' ז"ל, הרצל, אמר לו: "ביד אחת אתה מגנה ביד שניה אתה נותן כסף למחבלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/05/21 18:42 כ בסיון התשפא

הורים שכולים פגשו את ח"כ מנסור עבאס בכנסת | צפו במפגש הקשה
מנסור עבאס, צילום: David Cohen/Flash90

ח"כ איילת שקד מימינה, ויו"ר רע"מ ח"כ מנסור עבאס, נפגשו היום (ב') בכנסת לצורך דיונים הקשורים בהרכבת ממשלת השינוי. מספר משפחות שכולות שהגיעו לכנסת בכדי לנסות ולשכנע ח"כים שלא לתמוך בממשלה הקורמת עור וגידים פגשו את עבאס לאחר שסיים את פגישתו עם שקד. 

סקר מגלה: רוב מצביעי ימינה ותקווה חדשה נגד הישענות על רע"מ

הרצל, אביה של סגן שיר חג'אג' ז"ל שנרצחה לפני כארבע שנים וחצי בפיגוע בארמון הנציב, אמר לעבאס כי לא ייתכן שבשפה העברית הוא מגנה טרור אך בערבית תומך בו. "ביד אחת אתה מגנה ביד שניה אתה נותן כסף למחבלים".

אביב של שיר כתב בחשבון הטוויטר שלו: "ראינו את מנסור עבאס יוצא מפגישה עם איילת שקד וניגשתי ואמרתי לו שאנחנו יודעים שהוא מגנה בעברית את המחבלים ובערבית הוא תומך בהם ואף מימן מאות עורכי דין לפורעים/מחבלים מהפרעות והלינצ'ים בחודש האחרון". עוד הוא הוסיף: "ממשלת הטרור שנרקמת אוכלת את הקשקושים שלו, העיקר להקים ממשלה. אנחנו נשלם בדם".

נזכיר כי אתמול, במהלך הצהרתו, אמר יו"ר ימינה ח"כ נתפלי בנט, כי הוא יפעל בכל כוחו להקמת ממשלת שינוי. "ברגע מכריע כזה צריך לקחת אחריות. לכן, אני מודיע היום שבכוונתי לפעול בכל כוחי, כדי להקים ממשלת אחדות לאומית יחד עם ידידי, יאיר לפיד. כדי שבעזרת ה', ביחד, נחלץ את המדינה מהסחרור, ונחזיר את ישראל למסלולה".

בימינה יש רק ח"כ אחד שיצא נגד החלטת המפלגה לתמוך בממשלה, עמיחי שיקלי. "בחודשים האחרונים עשיתי כל שביכולתי כדי שרשימת ימינה לכנסת תביא הישג משמעותי בבחירות וכדי שנפתלי בנט יהיה ראש ממשלת ישראל", כתב שיקלי בחשבון הפייסבוק שלו, "האמנתי בו, ביושר שלו, באהבת ישראל ובציונות שבו ותמכתי בו במלוא העוצמה. גם ברגעים אלה אני מאמין שהכוונה טובה אבל לא זו הדרך".