שרן השכל חידשה את רישיון הנשק: ההנהגה כשלה, צריך לתת לאזרחים להגן על עצמם

חברת הכנסת הגיעה לחדש את רישיון הנשק וסיפרה על אלפי בקשות חדשות לרישיון נשק פרטי. "הגשתי שאילתה לשר על מנת לוודא שאין הם מעכבים לשווא בקשות" | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/21 13:01 טו בסיון התשפא

שרן השכל חידשה את רישיון הנשק: ההנהגה כשלה, צריך לתת לאזרחים להגן על עצמם
שרן עם הפגיעות במטווח , צילום: ללא

המצב הביטחוני הרגיש בתקופה האחרונה השפיע על אזרחים רבים, וביניהם גם חברת הכנסת ברשימת תקווה חדשה של גדעו סער. שרן השכל, בעלת רישיון לאקדח, העלתה ציוץ לחשבון הטוויטר שלה ובו תיארה כי הגיעה למטווח לצורך אימון וחידוש רישיון הנשק שלה.

"ההנהגה הנוכחית כשלה ביכולתה לתת ביטחון והגנה לאזרחי מדינת ישראל, ואנו נדרשים לתת להם את האפשרות להגן על עצמם". עוד הוסיפה כי בעקבות אירועי התקופה האחרונה הוגשו אלפי בקשות חדשות עבור רישיון לנשק. חברת הכנסת הבטיחה לסייע בקידום העניין וטענה: "הגשתי שאילתה לשר על מנת לוודא שאין הם מעכבים לשווא בקשות". 

דבריה של השכל הגיעו לאחר הפרעות של ערביי ישראל במהלך מבצע שומר החומות. בלוד, שם תושבי העיר סבלו קשות מאירועי אלימות רבים, נעצר יהודי לאחר שחש סכנה לחייו. באותו אירוע, קבוצה של גברים יהודים תושבי העיר נקלעו למארב של אבנים ובקבוקי תבערה, עד שאחד מהם ירה במפגע לצורך הגנה עצמית. בנוסף אליו נעצרו עוד שני חשודים. הוא הואשם במעורבות בירי ושוחרר לאחר יומיים, כאשר בית המשפט החליט שלא לאשר את בקשת המשטרה ולשחררם ממעצר, בכפוף להרחקתו של היורה מהעיר למשך שבוע. 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן