"מביך, מביש, שוב חוזר הניגון" - זעם בימין על הפסקת האש

רה"מ בנימין נתניהו וחברי הקבינט אישרו את הפסקת האש ללא תנאים והכעס בימין לא איחר לבוא | סער: "מביך, פגיעה קשה בהרתעה", בן גביר: "כניעה חמורה לחמאס" וליברמן: "מה עם הפסקת ה- CASH ?"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 21/05/21 09:15 י בסיון התשפא

"מביך, מביש, שוב חוזר הניגון" - זעם בימין על הפסקת האש
נתניהו וגנץ. , צילום: עמוס בן גרשום

רה"מ בנימין נתניהו וחברי הקבינט אישרו את הפסקת האש ללא תנאים והכעס בימין על ההחלטה לא איחר לבוא.

יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער: "עם המודיעין וחיל האוויר הכי טובים בעולם - הצליח נתניהו לחלץ מהחמאס ״הפסקת אש ללא תנאים״. מביך" והוסיף: "הפסקת הלחימה בחמאס באופן חד-צדדי תהיה פגיעה קשה בהרתעה הישראלית כלפי החמאס ולא רק כלפיו. הפסקת הפעילות הצבאית של ישראל ללא הטלת מגבלות כלשהן על התעצמות והתחמשות החמאס ובלי החזרת החיילים והאזרחים המוחזקים בעזה תהיה כשלון מדיני שאת מחירה נשלם בריבית בעתיד."

ח"כ איתמר בן גביר כעס: "הפסקת האש המבישה היא כניעה חמורה לטרור ולתכתיבים של החמאס. זה הוא לילה קשה למדינת ישראל ולהרתעה הישראלית, וכמו שאמר צ'רצ'יל: "חרפה בחרתם מפחד מלחמה הרי לכם חרפה ומלחמה גם יחד".

"תפסיקו לדבר על "תמונת ניצחון" מפסיקים מבצע צבאי כשיש ניצחון, לא תמונה, אשכרה ניצחון." ח"כ שמחה רוטמן מחה על ההחלטה.

תוצאות אחת ההפצצות בעזה

תוצאות אחת ההפצצות בעזהצילום: Atia Mohammed/Flash90

יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ' איים: "בוחרים בחרפה ומקבלים מלחמה.", והוסיף: "שומע את הגורמים המדיניים שמכחישים את הדיווח של חמאס שהסכם הפסקת האש כרוך בהתקפלות ישראלית בירושלים. אם אכן הדיווח שקרי אני מצפה בבוקר לראות את הר הבית פתוח ליהודים. כל דבר אחר יוכיח למרבה הצער כי החמאס דיבר אמת והגורמים המדינים שיקרו."

סמוטריץ

סמוטריץ'צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"שוב חוזר הניגון ונזנחנו לשווא ויחזור החשמל, והכסף יזרום. במזומן. וחמאס שוב יירה, בעוד כמה שנים, ונצא למבצע, ועדיין נמתין לשיבת הבנים שאותם הממשלה שוכחת." ח"כ עודד פורר, ישראל ביתנו כתב חמשיר עצוב.

ח"כ אביגדור ליברמן שיתף את בריו של ח"כ פורר וכתב גם כן: "הפסקת אש? ומה עם הפסקת ה- CASH ?"

אביגדור ליברמן. תוקף את נתניהו

אביגדור ליברמן. תוקף את נתניהוצילום: אבשלום שושוני, פלאש 90