הרב ליאור לח"כ בן גביר: "חזק ואמץ בהתנגדותך להמליך את עבאס"

יו"ר עוצמה יהודית שוחח עם מנהיגה הרוחני של המפלגה, שאמר כי עליה להמשיך בהתעקשותה שלא לתמוך בממשלה הנשענת על רע"מ. "על עוצמה יהודית להתנגד בכל תוקף לכל שיתוף פעולה עם מנסור עבאס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/05/21 17:43 כב באייר התשפא

הרב ליאור לח"כ בן גביר: "חזק ואמץ בהתנגדותך להמליך את עבאס"
הרב דב ליאור, צילום: Gili Yaari / Flash90

יו"ר עוצמה יהודית וח"כ מטעם הציונות הדתית, איתמר בן גביר, שוחח בצהריים (ג') עם מנהיגה הרוחני של המפלגה, הרב דב ליאור וזאת על רקע פניות שונות שהגיעו לרב. המנהיג הרוחני חיזק את בן גביר והורה לו להמשיך להתנגד לממשלה בתמיכת מנסור עבאס.

ח"כ אבי מעוז מנעם: בצלאל צודק. אבל רבותינו הורו לנו אחרת

"על עוצמה יהודית להתנגד בכל תוקף לכל שיתוף פעולה עם מנסור עבאס איש התנועה האסלאמית שמהלל שהידים. אני מברך את יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר על עמידתו האיתנה ואומר לו אל תתייחס לכל הלחצים המופנים אליך, חזק ואמץ, המשך בדרכך ותצליח", אמר הרב. 

בן גביר אמר כי "זכות היא לי להתברך מהרב ליאור שליט"א שעומד בעוז ובתוקף מול הלחצים האדירים. אמשיך להתנגד לכל מי שפוגע בחיילנו ומהלל שהידים רוצחים מתועבים".

נזכיר כי בראשון בלילה פרסם מנהיגה הרוחני של מפלגת נעם, הרב צבי טאו, קריאה להקמת ממשלת ימין שתישען על מפלגת רע"מ. יו"ר המפלגה וחבר סיעת הציונות הדתית, ח"כ אבי מעוז, פרסם היום מכתב לפעיליו, בו שתף את הפעילים במצב הפוליטי שנוצר, ובעמדת מפלגת נעם באשר לסוגיית הקמת הממשלה.

 "מפלגת נעם היא מפלגה שמודרכת על ידי תלמידי חכמים גדולים המורים את דרכה. וכעת, פחות מ- 48 שעות לפני תום פקיעת המנדט שניתן לראש הממשלה, הורו לנו רבותינו, כי בין שתי אלטרנטיבות לא טובות, יש לבחור את זו הפחות חמורה", הסביר.

מעוז הוסיף עוד: "אנחנו בוחרים לתמוך באפשרות הפחות גרועה, ולהסכים, במצב שנוצר, להקמת ממשלה המסתמכת באופן זמני על הימנעות של חברי כנסת שאינם יהודים, כפי המתבקש משלוחי ציבור נאמנים".


(בן גביר בראיון לכיפה)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן