הממשלה אישרה: גנץ הוא שר המשפטים החדש

אחרי שנתניהו חזר בו והסכים למינוי יו"ר כחול לבן לתפקיד שר המשפטים, הדבר אושר על ידי השרים במשאל טלפוני, השר אקוניס לא השתתף בהצבעה | היועץ המשפטי לממשלה מבקש מבג"ץ לבטל את הדיון

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 28/04/21 15:31 טז באייר התשפא

הממשלה אישרה: גנץ הוא שר המשפטים החדש
נתניהו וגנץ, צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

אחרי שראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע כי הוא חוזר בו, ויסכים למינויו של יו"ר כחול לבן בני גנץ לתפקיד שר המשפטים, השרים אישרו לפני זמן קצר, במשאל טלפוני את המינוי, כשהשר לשיתוף פעולה אזורי, אופיר אקוניס לא השתתף בהצבעה. נתניהו המשיך והבהיר כי בכוונתו לאשר את שאר מינויי השרים בימים הקרובים. 

בעקבות הודעת נתניהו ומינויו של גנץ, ביקש היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט מבית המשפט העליון לבטל את הדיון היום שאמור לעסוק באי מינוי השרים, ולאפשר לו להגיש עד ליום שני הקרוב,הודעת עדכון בסוגיית מינוי השרים הנוספים.


(גנץ חוזר למשרד המשפטים, הפעם כשר)

הדיון בבג"ץ שאמור להתחיל ב-17:00 וישודר בשידור ישיר, יעסוק במינוי שאר תפקידי השרים שלא מאויישים, זאת לאחר שאמש (ג') הוציאו השופטים צו ביניים להקפאת מינוי אופיר אקוניס לתפקיד שר המשפטים, עד להודעה אחרת בנושא. 

ב"מעריב" פורסם כי נתניהו תכנן בתחילה להמליץ על שרת התפוצות, עומר ינקלביץ', לתפקיד שרת המשפטים, זאת, טרם החלטתו למנות את יו"ר כחול לבן לתפקיד.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן