ניצחון לטרור: משרד המשפטים מפחית פעילות בירושלים

בשל אירועי האלימות הרבים שמתרחשים בעיקר במזרח ירושלים, ובשל תקיפות נקודתיות של ערבים על בניין משרד המשפטים ועל בניין בית המשפט המחוזי שנמצאים ברחוב צלאח א-דין - הוציאה מ"מ מנכ"לית משרד המשפטים הנחיות מחמירות לעובדים

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 25/04/21 08:32 יג באייר התשפא

ניצחון לטרור: משרד המשפטים מפחית פעילות בירושלים
משרד המשפטים , צילום: Yossi Zamir/Flash90

אירועי האלימות הרבים מצד הערבים בירושלים ועוד מספר אירועים נקודתיים כמו ידויי אבנים, ניפוץ שמשות ונזק לרכוש - שכוונו נגד בניין משרד המשפטים ברחוב צלאח א-דין במזרח ירושלים ובית המשפט המחוזי הצמוד, הובילו את מ"מ מנכ"לית משרד המשפטים סיגל יעקבי, להוציא הנחיה דחופה בנוגע להתנהלות עובדי המשרד. כך פורסם הבוקר (א') בגלובס.

סמוטריץ' תוקף את נתניהו: "יכול להיות שבאמת הגיע הזמן להחליף אותו"

בהנחיה נכתב כי על העובדים להימנע לחלוטין בימים הקרובים מהגעה רגלית למשרד או מכל תנועה רגלית אחרת סביב המשרד. בשביל העובדים המגיעים בתחבורה ציבורית יועמד שאטל מאובטח שיצא מבניין מע"צ השוכן בסמוך לגבעת התחמושת. השאטל יחל את פעילותו בשעה 7:30 בבוקר והיציאה אחרונה שלו תהיה ב-19:00 ממשרד המשפטים. כמו כן, שאטל מיוחד יופעל עבור הגעת פרקליטים לדיונים בבתי המשפט.

עוד נכתב בהנחיה המחמירה, כי לנוכח התגברות הפרות הסדר בשעות הערב, מונחים כלל העובדים לסיים את עבודתם במשרד במזרח עיר הבירה לא יאוחר משעה 19:00, וצוות הביטחון הונחה לוודא יציאת אחרון העובדים לא יאוחר משעה זו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב אמש למקרים בהם הותקפו יהודים, ועל קריאות ה"מוות לערבים", מצד היהודים: "אנחנו רוצים קודם כל להבטיח חוק וסדר. אנחנו שומרים על חופש הפולחן כמו כל שנה, לכל התושבים וגם לכל המבקרים בירושלים. אנחנו דורשים כרגע את מילוי החוק ואני קורא להרגעת הרוחות מכל הצדדים".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן