סמוטריץ' תוקף את נתניהו: "יכול להיות שבאמת הגיע הזמן להחליף אותו"

יו"ר הציונות הדתית לא נשאר אדיש לאירועי הטרור האחרונים בירושלים, ותקף את ראש הממשלה: "נתניהו אשכרה קרא הערב "להרגיע את הרוחות מכל הצדדים???". ח"כ זוהר הגיב: "עברת את אחוז החסימה כי הליכוד תרם לך 3 מנדטים, קצת צניעות לא תזיק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/04/21 07:01 יג באייר התשפא

סמוטריץ' תוקף את נתניהו: "יכול להיות שבאמת הגיע הזמן להחליף אותו"
סמוטריץ' וחברי הציונות הדתית בשער שכם, יום חמישי האחרון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', תקף אמש את ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע האלימות הערבית בימים האחרונים, בירושלים ובעזה. "תגידו, אחרי אין ספור אירועי טרור ולינצ'ים של האויב הערבי בימים האחרונים ואחרי מטח טילים מעזה לישובי הדרום נתניהו אשכרה קרא הערב "להרגיע את הרוחות מכל הצדדים"??? יכול להיות שבאמת הגיע הזמן להחליף אותו", כתב בזעם בחשבון הטוויטר שלו. לציוץ הוסיף סמוטריץ' קטע וידאו בו נראה יהודי מותקף על ידי קבוצת ערבים.

יש שיאמרו שהציונות הדתית חבה חוב לליכוד ולנתניהו וכי בלעדיה סמוטריץ' ומפלגתו לא היו עוברים את אחוז החסימה. ‏‏‏יו"ר הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד, ח"כ מיקי זוהר, מיהר להגיב לסמוטריץ, ותקף גם הוא: "כפיות טובה. קווים לדמותה. עברת את אחוז החסימה כי הליכוד תרם לך 3 מנדטים, קצת צניעות לא תזיק".

סמוטריץ' מיהר להגיב: "מיקי, אם כל אחד כאן שטוען שהוא "תרם" לי 3 מנדטים היה אכן עושה את זה היו לי היום 15 מנדטים.. אז חאלס כבר עם השטויות האלה. ביבי לא עשה לי טובה אישית ולכל אורך הדרך הדגשתי שאני לא מחויב לו אישית אלא לערכי הימין והציונות הדתית שלי. עוד הוסיף יו"ר הציונות הדתית: "הפקרת מדינת ישראל וביטחון אזרחיה לפורעים ערבים ואז ראש ממשלה שמרגיש מהאו"ם זה לא חלק מהערכים שלי. הגיע הזמן שאתה וחבריך תפנימו: אני איש ימין לא ביביסט".

יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני, הגיב גם הוא לדברים החריפים מאמש: "סמוטריץ' יכתיר את יאיר לפיד כראש ממשלה, את אביגדור ליברמן כשר האוצר ויפגע בארץ ישראל כדרכם של הסיקריקים מאז ומעולם".


(המשטרה מונעת מפעילי ימין להגיע לשער שכם, יום חמישי)