בחירות חמישיות או ממשלה? מגעים אחרונים לפני הצהרות ראשי המפלגות

ראשי הסיעות ימסרו בשעות הקרובות הצהרות בנוגע ליוזמות השונות להקמת ממשלה ולהגשת הצעת החוק לבחירות ישירות לראשות הממשלה. לפיד נפגש עם ראשי הרשימה המשותפת, נתניהו נועד עם בנט בלשכתו

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 19/04/21 14:08 ז באייר התשפא

בחירות חמישיות או ממשלה? מגעים אחרונים לפני הצהרות ראשי המפלגות
לפיד עם טיבי ועודה, צילום: דוברות יש עתיד

לקראת ההצהרות של מרבית הסיעות שיתקיימו בשעות הקרובות, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויו״ר ימינה, נפתלי בנט, יפגשו בלשכת ראש הממשלה בירושלים. בין הנושאים שיעלו בפגישה: הצעת החוק לבחירות ישירות לראשות הממשלה שהוגשה היום, והמשך המגעים לתמיכתו של בנט בממשלה בראשות נתניהו. 

מוקדם יותר קיימו יו"ר יש עתיד, חה״כ יאיר לפיד, יו"ר הרשימה המשותפת, חה"כ איימן עודה, ויו"ר סיעת הרשימה המשותפת, חבר הכנסת אחמד טיבי, פגישה נוספת, ודנו באפשרויות להקמת ממשלה חדשה, "שתמנע ממשלת נתניהו, בן גביר וסמוטריץ׳", לשון ההודעה. 

ביש עתיד אומרים כי השלושה דנו במגוון סוגיות רלוונטיות לחברה הערבית, לרבות האלימות והפשיעה וביטול חוק קמיניץ, ונושאים בוערים נוספים ועל פתרונות אפשריים לסוגיות הללו. השלושה קבעו להמשיך את השיח בזמן הקרוב. לאחר סיום הצהרתו, צפוי יו"ר רע"מ, מנסור עבאס להיוועד עם יאיר לפיד. 

לו"ז הצהרות ראשי הסיעות שיתקיימו היום:

14:00 - יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער
14:15 - יו"ר מרצ, ניצן הורוביץ
14:30 - יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד
14:40 - יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו
14:45 - יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ'
14:55 - יו"ר העבודה, מרב מיכאלי
15:00 - יו"ר ש"ס, אריה דרעי
15:05 - יו"ר כחול לבן, בני גנץ
15:15 - יו"ר ימינה, נפתלי בנט
15:20 - יו"ר רע"מ, מנסור עבאס

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן