ברוך קרא תוקף את עמית סגל: "מעלה אצלי גיחוך ובוז"

לאחר השעייתו של אבישי בן חיים מחדשות 13, עמית סגל נחלץ לעזרתו ותקף את ההחלטה. ברוך קרא משיב מלחמה: "עמית, אתה כדרכך הנלוזה והפחדנית, מנצל את זה שאני לא יכול להיכנס לוויכוח הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/04/21 12:01 כט בניסן התשפא

ברוך קרא תוקף את עמית סגל: "מעלה אצלי גיחוך ובוז"
ברוך קרא, צילום: Moshe Shai/FLASH90

השעייתו של העיתונאי פרשן חדשות 13, הד"ר אבישי בן חיים, ממשיכה לעורר מהומות למרות שכבר היום (א') היא צפויה להסתיים. הבוקר התנהל ויכוח בין הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, לבין הפרשן המשפטי של חדשות 13, ברוך קרא.

מנכ"ל חדשות 13 על השעית אבישי בן חיים: "לכל אמירה שלנו יש משקל"

בתגובה להסבריו של מנכ"ל חדשות 13, ישראל טוויטו, להשעייתו של בן חיים, "עיתונאי חדשות 13 צריך לזכור שהוא קודם כל עיתונאי, ולפני הכול עיתונאי שמייצג את חדשות 13", כתב הבוקר סגל בחשבון הטוויטר שלו: "את הפריבילגים שכינו עמית לערוץ "שקרן" ו"נגיף חרטטת" מנכ"ל חדשות 13 לא השעה. כי קולגיאליות בלטינית היא "הגנה על עיתונאים שמאלנים".

מי שמיהר להגיב כאמור, היה ברוך קרא, שתקף: "עמית, אתה כדרכך הנלוזה והפחדנית, מנצל את זה שאני לא יכול להיכנס לוויכוח הזה משום שלא אעסוק בעניינים פנימיים של החברה על במת הטוויטר. רק אזכיר לך זאת: יש מעט מאד עיתונאים בישראל שלקבל מהם הטפות מעלה אצלי גיחוך ובוז. אתה במקום של כבוד שם".

נזכיר, כי ביום שישי נודע שבן חיים, הושעה מחדשות 13 עד ליום ראשון, בעקבות הבעת תמיכה בציוץ של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה. הציוץ שפרסם נתניהו הבן היה קריאת זעם כנגד ערוצי התקשורת על שאינם מגנים על אביו למעט בן חיים. בן חיים, שאכן ידוע כתומך בראש הממשלה, הודה לנתניהו והתעלם מהביקורת על התקשורת, בעקבות כך הושעה.

"במהלך השבוע בעקבות תגובה שבעיניי הייתה לא עיתונאית ולא קולגיאלית של אבישי בן חיים לציוץ שהכפיש עיתונאים ואת הערוץ בו אנו עובדים, החלטתי לנזוף בו ולהשעות אותו לארבעה ימים", כתב הנכ"ל טוויטו, והוסיף: "לגיטימי לדון בעוצמת הסנקציה, אבל אי אפשר להתווכח על החופש העיתונאי בחדשות 13. מי שמדבר על פגיעה בחופש העיתונאי ובחופש הביטוי, לא צפה בחדשות 13 בשנתיים האחרונות. זה המקום היחידי שבו מותחים את גבולות החופש העיתונאי ככל האפשר. זה המקום היחידי בו יש הקפדה על מגוון קולות בדיוק כמו מגוון הקהלים שפוקדים את הערוץ".