עופר כסיף: "אני בטוח בדרכי ומשוכנע בצדקתי"

חבר הכנסת מהרשימה המשותפת ששוטרים נהגו כלפיו באלימות קשה, אומר כי אלימות המשטרה אינה מוצדקת בשום פנים ואופן. "זה לא משנה אם זה ימין או שמאל, חרדים, ערבים, יוצאי אתיופיה. הדבר הזה צריך להיפסק. המשטרה משתוללת"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 11/04/21 09:03 כט בניסן התשפא

עופר כסיף: "אני בטוח בדרכי ומשוכנע בצדקתי"
עופר כסיף, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

ח"כ עופר כסיף השתתף ביום שישי האחרון בהפגנה נגד כניסת המשפחות היהודיות לשלושת הבניינים החדשים בכפר השילוח (סילואן), ובמהלכה שוטרים היכו אותו קשות ובסרטונים נראה כי מספר השוטרים השכיבו אותו על הרצפה.

הבוקר (א') בראיון לכאן חדשות אמר כסיף כי הוא "בטוח בדרכי ומשוכנע בצדקתי וזה נותן הרבה כוח. לא נפצעתי בצורה חמורה. מכה פה ושם. לא נורא, זה יעבור". 

המשטרה מעבר להתנהלות הברברית שלה לא רק כלפיי, אלא גם כלפי מפגינים נוספים, מוסיפה חטא על פשע ומשקרת פעם אחר פעם. בהתחלה אמרו שנתתי אגרוף וחזרו בהם, אחרי זה אמרו בעטתי וחזרו בהם, עכשיו הם אומרים שאמרתי משהו - אולי גם מזה  יחזרו. שקר מוחלט. נניח והייתי אומר משהו נוראי, זה לא מצדיק הרמת יד מטעם מי שאמור להיות איש החוק". 

על האלימות כלפיו ועל הטענה שהשוטרים לא ידעו כי מדובר בחבר כנסת, אמר: "נניח ולא הייתי חבר כנסת. האלימות הזו כלפי אזרח מן השורה מוצדקת? בשום פנים ואופן לא. וזה לא משנה אם זה ימין או שמאל, חרדים, ערבים, יוצאי אתיופיה. הדבר הזה צריך להיפסק. המשטרה משתוללת".

מפקד תחנת שלם סנ"צ רונן חזוט, אמר אתמול בתגובה לאירוע האלימות: "תושבת המקום, יהודייה, פנתה למוקד 100 וביקשה סיוע של המשטרה כי היא מאוד חוששת. היא זיהתה קבוצה של כמאה מפגינים שמגיעים למתחם של היהודים. הגענו למקום כוחות משטרה וזיהיתי מחאה של כ-250 איש שחוסמים את הכביש ופוגעים במרקם החיים. מיד ניתנה הוראת פיזור, כפעמיים, על מנת לפזר את המפגינים ולהחזיר את הסדר על כנו המפגינים לא התפזרו. במהלך הפיזור אחד המפגינים תקף את אחד השוטרים תוך כדי שהוא בעט ומתאגרף בו. השוטרים נאלצו להשתמש בכוח על מנת להשתלט על אותו חשוד. הגעתי למקום והבחנתי שמדובר בחבר כנסת והוריתי לאלתר על שחרורו". 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן