ממשלת ישראל מציגה: בלי מינויו של גנץ, לא תאושר רכישת החיסונים

המאבק בין נתניהו לגנץ נמשך גם אחרי הבחירות, כשבליכוד מסרבים לאשר את מינויו של יו"ר כחול לבן לתפקיד שר המשפטים, והוא בתגובה, מבטל את ישיבת הממשלה בה תכננו לאשר רכישת חיסונים בשווי מיליארדי שקלים

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 28/03/21 21:42 טו בניסן התשפא

ממשלת ישראל מציגה: בלי מינויו של גנץ, לא תאושר רכישת החיסונים
נתניהו וגנץ, צילום: Israel Sellem

הליכוד וכחול לבן ממשיכות לשתק את ישיבות הממשלה, גם לאחר הבחירות. המאבק בין שתי המפלגות נמשך גם כעת, בצאת החג, כשלטענת כחול לבן בליכוד מסרבים לאשר את מינויו של יו"ר המפלגה בני גנץ לשר המשפטים כמינוי קבע, לפי דרישת היועץ המשפטי לממשלה, ובשל כך החליטו לבטל את ישיבת הממשלה שתוכננה למחר. 

לשון ההודעה שפורסמה מטעם כחול לבן: "לאור סירוב גוש הליכוד ונתניהו לאשר בישיבת הממשלה מינוי קבע של שר משפטים, מה שיביא לפגיעה בשלטון החוק ובדמוקרטיה, לא תתקיים מחר ישיבת הממשלה". 

בליכוד מיהרו לתקוף את שותפתם לקואליציה: "שערורייה שלא תאומן. בשביל מינויים וג׳ובים, גנץ מונע את חתימת החוזים למיליוני חיסונים שנדרשים לאזרחי ישראל לקראת החיסון הבא. אם הממשלה לא תאשר מיידית את החוזים שהשיג ראש הממשלה נתניהו, חברות החיסונים עלולות לבטל אותם ולהעבירם למדינות אחרות. בני גנץ פועל בחוסר אחריות שמסכן את שלומם ובריאותם של כל אזרחי ישראל. גנץ לפני הכל".