הורים בברכת כהנים מרגשת למתגייסים הטריים

היום הגיעו לתל השומר מתגייסי חטיבת כפיר והוריהם שהתקבלו ע"י עמותת צל"ש: צבא לשם שמים, ופתחו את השירות הצבאי בסיומי מסכתות של החיילים. בנוסף, חולקו שקיות שי מיוחדות לכל חייל ולכל הורה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/03/21 13:46 יא בניסן התשפא

הורים בברכת כהנים מרגשת למתגייסים הטריים
חיילים דתיים. אילוסטרציה, צילום: תומר נויברג, פלאש 90

מתגייסי חטיבת כפיר התגייסו היום (ד') והוריהם שהתקבלו ע"י עמותת צל"ש: צבא לשם שמים, ופתחו את השירות הצבאי בסיומי מסכתות של החיילים. בנוסף, חולקו שקיות שי מיוחדות לכל חייל ולכל הורה

תלמידי ישיבת ההסדר שלעבים והשלוחה שלהם הצטיידו כבר גם במסכת הבאה שהם מתחילים ללמוד יחד ויסיימו לקראת יום הזיכרון לעילוי נשמת כל הנופלים במערכות ישראל. לפני הפרידה של ההורים מהחיילים אחד מהאבות ברך ברוך ברכת כהנים וכל האבות והאמהות שמו את ידיהם על בניהם והיתה התרגשות גדולה במיוחד. 

https://youtu.be/gsbtJd4elno

יו"ר עמותת צל"ש הרב פרץ איינהורן מסר: "ברוך השם פשוט נפלא להגיע לימי הגיוס ולחגוג עם מאות חיילים והוריהם את סיומי המסכתות כבר ביום הראשון של השירות הצבאי. בשנים האחרונות זכינו לחגוג עם חיילים כבר למעלה מ- 3,000 סיומי מסכתות".

"החידוש בגיוס הזה הוא שברוך השם זכינו להכין את המתגייסים בישיבות שלהם לפני הגיוס וכבר יש לנו מעל 100 רכזי צל"ש בתוך המחלקות שאחראים על הקביעות בלימוד תורה לאורך כל השירות הצבאי.
עמותת צל"ש בשיתוף איגוד ישיבות ההסדר והרבנות הצבאית הראשית מסייעים לאלפי חיילים לשמור על כשירות רוחנית גבוהה ולהיות מלאים ברוח לחימה שמביאה למקצועיות וגורמת לקידוש השם גדול ולקירוב לבבות בכל מקום שהחיילים נמצאים", אמר הרב איינהורן.