הרמזור יעודכן מוקדם יותר ותלמידים נוספים ישובו ללימודים. "מחכים לדעת שזה רשמי"

תכנית הרמזור תעודכן מוקדם מהמצופה, בכדי לאפשר לתלמידים נוספים כבר מחר אל ספסל הלימודים. במשרד הבריאות עדכנו את ראשי השלטון המקומי שכבר היום תצא רשימה עדכנית. ראש מועצת בנימין: "נוכל לפתוח לימודים בהתאם לכללים ובהתאם לשיקול דעת שנפעיל"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 14/02/21 13:09 ב באדר התשפא

הרמזור יעודכן מוקדם יותר ותלמידים נוספים ישובו ללימודים. "מחכים לדעת שזה רשמי"
צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

משרד הבריאות הודיע היום (א') על שינויים נוספים במתווה פתיחת מערכת החינוך: תכנית הרמזור תעודכן מוקדם יותר בכדי לאפשר לתלמידים נוספים כבר מחר אל ספסל הלימודים. המשרד קיבל את ההחלטה על רקע דרישת מספר ראשי ערים וראשי רשויות כתומות, שדרשו לגבש פתרון ראוי בצל מצב התחלואה המשתנה. במשרד הבריאות עדכנו את ראשי השלטון המקומי שכבר היום תצא רשימה עדכנית על פי הרמזור, עם הערים הנוספות שיוכלו לפתוח את מסגרות החינוך.

יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס, אמר: "זו בשורה ענקית לתלמידי והורי ישראל. אני מודה לשר הבריאות על קבלת מתווה השלטון המקומי. פתיחת הלימודים צריכה להתבצע בפיקוח הדוק, תוך בדיקות ובאופן דיפרנציאלי לפי נתונים עדכניים".

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, כתב הבוקר לתושביו כי "שר הבריאות נענה לבקשתנו ראשי הרשויות והנחה את המערכות לבצע חיתוך נוסף היום לצבעי הרמזור. כך נוכל לפתוח לימודים בהתאם לכללים ובהתאם לשיקול דעת שנפעיל. אנחנו מחכים שיעודכנו התקנות ונוכל לדעת שזה רשמי". 

בבנימין אומרים כי מחר יפתחו בתי הספר ביישובי המועצה לכיתות א'-ד', אך ביישובים אדומים וכתומים - ככלל לא יפתח. הגנים יפתחו בכל היישובים הצהובים והירוקים.

[מפת_רמזור]