הסגר ממשיך: המשטרה מגבירה את האכיפה בסופ"ש

לאורך סוף השבוע הקרוב יפרסו 24 מחסומים ברחבי הארץ, המשטרה תגביר את פעילות הפיקוח והאכיפה עם אלפי שוטרים ויתהדקו הגבלות התנועה, המסחר וההתקהלות

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 28/01/21 14:05 טו בשבט התשפא

הסגר ממשיך: המשטרה מגבירה את האכיפה בסופ"ש
מחסומי משטרה בסגר, צילום: יונתן סינדל/פלאש 90

הסגר השלישי ממשיך: משטרת ישראל מתגברת את כוחותיה במאבק הלאומי לבלימת התפשטות מגפת הקורונה. החל מהיום (ה') בחצות ולקראת סוף השבוע, תתוגבר הפעילות המשטרתית על ידי אלפי שוטרי משטרת ישראל הפועלים ברחבי הארץ, במטרה לפיקוח ואכיפת הגבלות התנועה, ההתקהלות והמסחר שהוטלו ע"י הדרג המדיני ברחבי הארץ.

עיקר הפעילות המשטרתית תתמקד בפיקוח ואכיפת התקנות בדגש על התקהלויות אסורות, מגבלות התנועה והמסחר וקיום חובת הבידוד בכל רחבי הארץ. תכלית הפעילות וההיערכות המשטרתית היא מניעת הדבקה המונית על ידי התקהלות ויציאה אסורה של אזרחים למרחב הציבורי בניגוד לתקנות.

המשטרה קוראת לציבור כולו להימנע מיציאה למרחב הציבורי שלא לצורך חיוני שהותר בתקנות ולהקפדה על קיום ההנחיות בכדי להצליח באתגר הלאומי של הורדת שיעור התחלואה ולצורך חזרה בהקדם לשגרה.

ביממה החולפת נרשמו על ידי השוטרים 3,680 דו״חות בגין הפרות של תקנות הקורונה ברחבי הארץ. מרבית הדו״חות נרשמו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שאינה מותרת (דו"חות הניתנים גם בהתקהלויות אסורות של מי שמרוחק מביתו מעל 1,000 מ' למטרה אסורה) – 2,423 דו"חות, ובהם גם 948 דו"חות בגין אי עטית מסיכה, 56 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 63 דו״חות בגין הפרות שונות של בתי עסק, וכן 155 דו"חות בגין שהייה במקום ציבורי שפעילותו נאסרה.