בעקבות הלחץ הציבורי: בוטלה חקירתו של קלמן ליבסקינד

מספר שעות אחרי שזימנה את העיתונאי המוערך לחקירה, הבהירו במחלקה לחקירות שוטרים כי "עדותו נתבקשה לצורך הבהרת עניין נקודתי שעלה בחקירת מח"ש. בהמשך להתפתחות נוספת בחקירה עדות זו בינתיים התייתרה ואיננה נדרשת עוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/01/21 17:39 כו בטבת התשפא

בעקבות הלחץ הציבורי: בוטלה חקירתו של קלמן ליבסקינד
מח"ש, צילום: Noam Renkin Fenton/Flash90

הלחץ הציבורי עזר והזימון לחקירה שקיבל העיתונאי קלמן ליבסקינד - בוטל.  ליבסקינד זומן היום לחקירה חריגה במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים, זאת לאחר שפרסם את גרסת אחד השוטרים המעורבים בתקרית בו נהרג אהוביה סנדק ז"ל.

מהמחלקה לחקירות שוטרים נמסר כי "בעקבות פרסומים בעניין קלמן ליבסקינד, הרינו להבהיר כי הנ"ל לא זומן לחקירה במח"ש כחשוד ואיננו חשוד בעבירה כלשהי. עדותו נתבקשה לצורך הבהרת עניין נקודתי שעלה בחקירת מח"ש, ובהמשך להתפתחות נוספת בחקירה עדות זו בינתיים התייתרה ואיננה נדרשת עוד".

ליבסקינד פרסם בטור השבועי שלו ב"מעריב" את גרסתו של אחד השוטרים, כפי שמסר לו סנגורו. והיום, לאחר שהשוטר עצמו זומן לחקירה במחלקה לחקירות שוטרים בחשד לשיבוש הליכים, זומן גם העיתונאי הסרוג.

בעקבות זימונו של ליבסקינד לחקירה, הרשת סערה, ועיתונאים רבים יצאו נגד המהלך. העיתונאית טל שניידר אמרה כי "אסור באיסור חמור. לא תקין. בושה למשטרה. תעצרו את עצמכם מיד ואל תציקו לעיתונאים". גם כתב המשטרה והפלילים של עיתון הארץ, ג'וש בריינר אמר: "בושה וחרפה. אין מילים. הפרקליטות ומח"ש פוגעים בחופש העיתונות"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן