נתניהו: "אנחנו בדרך ליציאה מהמגיפה"

ראש הממשלה ושר הבריאות סיירו במפעל שעתיד לאחסן את חיסוני הקורונה, הדורשים קירור בטמפרטורות נמוכות במיוחד: "אנחנו לא רואים רק אור בקצה המנהרה, אנחנו רואים אבוקה גדולה"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 26/11/20 12:52 י בכסלו התשפא

נתניהו: "אנחנו בדרך ליציאה מהמגיפה"
נתניהו ואדלשטיין בסיור, היום, צילום: ללא

ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין סיירו הבוקר (ה') במרכז הלוגיסטי "טבע סלא", שעתיד לקלוט את החיסונים לקורונה שיגיעו לישראל, וזקוקים לטמפרטורות הקפאה נמוכה במיוחד ולתנאים חריגים כדי להישמר.

פרופ' ברבש: החיסונים יחוללו מהפכה, אך מסכות וריחוק חברתי - לפחות עוד שנה

"אנחנו בדרך ליציאה מהמגיפה", אמר ראש הממשלה בסיור, "זה יקח עוד כמה חודשים, אבל אם נפעל יחד כמו שפעלנו עד עכשיו אנחנו כבר בדרך החוצה מהמגיפה". לדבריו, "אנחנו לא רואים רק אור בקצה המנהרה, אנחנו רואים אבוקה גדולה".

נתניהו הוסיף כי  "יהיו לנו מיליוני חיסונים, כל אזרח שיחפוץ בכך יוכל להתחסן ויותר מפעם אחת". ואמר כי "ממה שאני רואה כאן, אין לנו שום מגבלה לוגיסטית, זו בשורה חשובה מאוד לקראת סיום המגיפה בישראל".

שר הבריאות אדלשטיין אמר לאחר הסיור כי "הסיור הזה הוא חלק מתהליך שהתחיל לפני כמה חודשים בעבודה מסורה של מספר אנשים כדי להביא לאזרחי ישראל את החיסונים המיוחלים. ברגע שחותמים על החוזה העבודה לא מסתיימת אלא מתעצמת. אנחנו מאוד שמחים שיש לנו פרטנרים כמו טבע וסלא על מנת שייצא לפועל.

"זה לא רק אור בקצה המנהרה אלא מסלול שאנחנו נמצאים בו. אבל על מנת להגיע לשם צריך לזכור שיש כמה חודשים לא פשוטים לעבור ורק בשיתוף פעולה עם הציבור נוכל לחיות חיים סבירים לצד הקורונה".