סמוטריץ' תוקף: "מירי רגב לא יודעת לנהל דיון ענייני"

שרת התחבורה הכריזה הבוקר: "אם לא יהיה תקציב צבוע לרכבות מקרית שמונה ועד אילת - לא אאשר את התקציב למטרו בגוש דן". יו"ר האיחוד הלאומי ענה לה כי "עד שמיזם המטרו יגיע לביצוע היא כבר לא תהיה שרת התחבורה. להערכתי היא גם לא תהיה שרת החוץ"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 24/11/20 09:07 ח בכסלו התשפא

סמוטריץ' תוקף: "מירי רגב לא יודעת לנהל דיון ענייני"
סמוטריץ'. עונה לרגב, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

יו"ר האיחוד הלאומי, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' סיפר הבוקר (ג') בראיון לגלי צה"ל על האווירה במשרד התחבורה כעת, משרד אותו מאיישת כרגע מירי רגב: "שומע דברים מתוך המשרד ורואה יותר ויותר החלטות שגויות ותהליכים שהיו עקומים, אין מספיק חשיבה. אלה החלטות שנשלם את המחיר שלהן הרבה מאוד זמן קדימה".

דבריו של סמוטריץ' הגיעו בעקבות אמירתה של שרת התחבורה הנוכחית לגלי צה"ל כי "חד וחלק - אם לא יהיה תקציב צבוע לרכבות מקרית שמונה ועד אילת, אני לא אאשר את התקציב למטרו בגוש דן", אמרה רגב והצהירה: "מדינת ישראל היא לא רק במטרופולין דן".

סמוטריץ' התייחס גם לכך וטען כי רגב "לא יודעת לנהל דיון ענייני. לא תהיה לה השפעה, כי עד שמיזם המטרו יגיע לביצוע היא כבר לא תהיה שרת התחבורה", והוסיף כי להערכתו, "היא גם לא תהיה שרת החוץ"

הקרב בין שרת התחבורה, מירי רגב, לבין קודמה בתפקיד, ח"כ בצלאל סמוטריץ', עלה שוב לכותרת אחרי שבמוצאי שבת האחרון תקפה רגב בראיון לחדשות 12 את ימינה: "בנט קורץ למרכז ומסתיר שסמוטריץ גזען והומופוב" ועוד הוסיפה כנגד קודמה בתפקיד: "הוא פגע בפריפריה כשר התחבורה ואני מתקנת את זה".