רגב נגד ימינה: "בנט מנסה להסתיר שסמוטריץ' גזען והומופוב"

שרת התחבורה יצאה נגד המפלגה שמאיימת על הליכוד: "בנט קורץ למרכז וסמוטריץ' פגע בפריפריה כשר התחבורה ואני מתקנת את זה". ימינה השיבו: "רגב הפכה את משרד התחבורה לתעשייה של מתן ג׳ובים למקורבים"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 21/11/20 20:08 ה בכסלו התשפא

רגב נגד ימינה: "בנט מנסה להסתיר שסמוטריץ' גזען והומופוב"
תוקפת את סמוטריץ'. רגב וקודמה במשרד, בטקס חילופי השרים, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הקרב בין שרת התחבורה, מירי רגב, לבין קודמה בתפקיד, ח"כ בצלאל סמוטריץ', מוסיף להחריף. בראיון לחדשות 12 תוקפת רגב את ימינה ובעיקר את שני ראשי המפלגות המרכיבים אותה, בנט וסמוטריץ' בראיון הטיחה רגב כנגד חברי הכנסת: "בנט קורץ למרכז ומסתיר שסמוטריץ גזען והומופוב" ועוד הוסיפה כנגד סמוטריץ': "הוא פגע בפריפריה כשר התחבורה ואני מתקנת את זה".

בימינה לא נשארו חייבים ותקפו חזרה את רגב: "רגב הפכה את משרד התחבורה לתעשייה של מתן ג׳ובים למקורביה. במקום לדאוג לצמצום הפקקים מירי רגב מנצלת את המשרד ליחסי ציבור חלולים, ולסיפוק דרישות פוליטיות". סמוטריץ' עצמו עוד הוסיף בחשבון הטוויטר שלו: "לא חושב שיש מישהו שמתפלא ששיח ירוד כזה מגיע ממירי רגב". עוד הוסיף בעקיצה: "ועדיין, אשמח לסייע לה להכיר את משרד התחבורה כדי שתזיק כמה שפחות לטובת אזרחי ישראל הנוסעים מדי יום בכבישי המדינה ובתחבורה הציבורית".

זו לא הפעם הראשונה שסמוטריץ' ורגב תוקפים זה את זה על דרך הניהול של משרד התחבורה. לפני עשרה ימים תקף סמוטריץ' את רגב על עשייתה כשרה: ""זה כל כך עצוב. מירי רגב פשוט מחריבה את משרד התחבורה. כל מה שהוא לא טקסים, גזירות סרטים, מצגות, והודעות פומפוזיות לתקשורת פשוט מועף הצידה. גם אם מדובר בהצלת חיים של ממש כמו סל מוקדי סיכון".