עמית סגל חושף: מרב מיכאלי דורשת בחירות מיידיות במפלגת העבודה

חברת הכנסת מתכוננת לבחירות הקרבות, קוראת תיגר על יו"ר המפלגה עמיר פרץ, ודורשת בחירות מיידיות בעבודה. בכל הסקרים האחרונים שנערכו, מפלגת העבודה לא עברה את אחוז החסימה

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 18/11/20 17:35 ב בכסלו התשפא

עמית סגל חושף: מרב מיכאלי דורשת בחירות מיידיות במפלגת העבודה
דורשת בחירות מיידיות במפלגת העבודה. ח"כ מיכאלי, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, חושף כי חברת הכנסת מרב מיכאלי דורשת מיושב ראש המפלגה, שר הכלכלה עמיר פרץ לערוך בחירות לראשות המפלגה, זאת לאחר שלפי חוקת המפלגה, במידה ויושב הראש לא הרכיב ממשלה, על המפלגה לקיים בחירות תוך 14 חודשים. בכל הסקרים האחרונים שנערכו, מפלגת העבודה לא עברה את אחוז החסימה

"הדברים מקבלים משנה תוקף נוכח צורכי השעה וההכרעות הגורליות לעתיד המפלגה אשר ניצבות בפתחינו בימים אלה", אומרת מיכאלי ותוקפת את פרץ: "הובלת את המפלגה לשפל חסר תקדים ולסכנה להמשך קיומה. פגעת בשמה פגיעה אנושה, יצרת קרע בין חברי הכנסת לבין המצביעות.ים, שיקרת למצביעות ולמצביעים במצח נחושה, הובלת את המפלגה להיות שותפה בקואליציה של נאשם, ובממשלה הרעה והכושלת בתולדות ישראל". 

מיכאלי ממשיכה לתקוף במילותיה את יושב הראש הנוכחי של המפלגה כאשר היא טוענת שהוא ו"שותפו", שר הרווחה איציק שמולי, אינם חלק ממפלגת העבודה. "עמלתם קשות להראות כמה אתם חלק ממפלגת כחול לבן, השתתפתם בישיבות הסיעה שלהם ודיברתם בשבח מנהיגיה". מיכאלי עוקצת את פרץ ואומרת, "זכותך כמובן, לעבור למפלגה אחרת, כפי שעשית לא פעם בעבר, מפלגת העבודה זקוקה לכוחות חדשים".

מיכאלי מסכמת וטוענת כי "כל הנסיבות הללו מחייבות בדחיפות בחירת יו"ר מפלגה, על ידי כלל הבוחרים במפלגה, ובהתאם לעקרונות היסוד הדמוקרטיים עליהם מושתת המפלגה".