עמית סגל: "במקום יאיר גולן הייתי מתחיל לחשוש למקומי במרצ"

הפרשן הפוליטי של חדשות 12, צייץ את הדברים בעקבות נאומה של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה דינה זילבר שלטענת סגל היה "נאום בנוי לתלפיות". עוד הוסיף כי בכל מדינה אחרת היא הייתה מפוטרת מיד אחרי הנאום הזה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/11/20 19:51 כח בחשון התשפא

עמית סגל: "במקום יאיר גולן הייתי מתחיל לחשוש למקומי במרצ"
תוקף את זילבר. עמית סגל, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

"לדינה זילבר היה נאום בנוי לתלפיות", צייץ הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל והוסיף כי "במקום יאיר גולן הייתי מתחיל לחשוש למקומי במרצ". דבריו של סגל התייחסו לנאומה של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה בכנס "משילות או דמוקרטיה" של המכון הישראלי לדמוקרטיה, בו היא אמרה כי "המשילות הוא לפעמים מפלטו של הפייק מנהיג". 

סגל המשיך והוסיף כי "יש הרבה מדינות שבהן פקידים נושאים נאומים פוליטיים כאלה נגד הדרג הפוליטי. רק באחת לא מתלווה להם מכתב התפטרות. גם מכתב פיטורים עובד", אמר הפרשן וחתם ברפרנס שמוכר לעומד מעליה, "פרשת משפטים בושה".

גם חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' מיהר להגיב על דבריה של זילבר, ולטענתו "הנאום המרשים של דינה זילבר הערב הוא ההוכחה הטובה ביותר לפוליטיזציה של מערכת המשפט הישראלית".

עוד אמר יו"ר האיחוד הלאומיי: "זילבר תהיה ללא כל ספק פוליטיקאית מרשימה ותכבוש מקום של כבוד בצמרת הנהגת השמאל. אין לי בעיה עם דעותיה, יש לי בעיה קשה עם העובדה שהיא כפתה אותן בשנים האחרונות על החברה הישראלית בכסות משפטית".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן