שרה נתניהו מזלזלת באיילת שקד: "הבחורה מופרעת"

בהקלטות חדשות נשמעת רעיית ראש הממשלה כשהיא מזלזלת בחברת הכנסת מרשימת ימינה. "הוא (נתניהו) חשב שאם אני אראה את איילת שלוש פעמים, או את נפתלי (בנט) שלוש פעמים, אני אשתנה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/11/20 21:18 כח בחשון התשפא

שרה נתניהו מזלזלת באיילת שקד: "הבחורה מופרעת"
שרה נתניהו, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בהקלטות שפורסמו אתמול בערוץ 13 נחשפה הקלטה של ניר חפץ, בה ראש הממשלה בנימין נתניהו מכנה את ח"כ נפתלי בנט "כלב קטן". הערב, מערכת תכנית "המקור" חושפת חלק נוסף מאותן הקלטות של ניר חפץ, אחד האנשים הכי קרובים לזוג נתניהו, באותה תקופה, והכי משפיעים בסביבת ראש הממשלה. 

באחת השיחות שפורסמו הערב נשמעה שרה נתניהו כשהיא מזלזלת בח"כ איילת שקד, מסתייגת משיתוף פעולה עמה, ומספרת על תקרית שאירעה לדבריה בין שקד, בזמן שהייתה מנהלת לשכתו של נתניהו, לאופיר אקוניס, דוברו דאז של נתניהו. "הוא (נתניהו) חשב שאם אני אראה את איילת שלוש פעמים, או את נפתלי (בנט) שלוש פעמים, אני אשתנה", נשמעה שרה נתניהו, "אמרתי לו 'זה לא משנה את דעתי', אבל הוא כבר הציע להם".

נתניהו, כך על פי ההקלטות, כינתה את שקד מופרעת: "היא הייתה באה לרחוב וצועקת 'אופיר רד למטה, אופיר רד למטה'. הוא היה פותח את החלון ואמר לה 'את השתגעת? כל השכנים כאן שומעים'. עכשיו, אם היא הגיעה לרזולוציות כאלה. היא הייתה צועקת 'אופיר אתה לא יודע מה אני אעשה לך. אני אחסל אותך'. הוא אמר לה 'אני פונה למשטרה, אם תמשיכי ככה'. אתה יודע, הוא היה מדבר איתי לפעמים ואומר לי 'את לא יודעת מה היא עושה. היא הייתה באה בלילות, עומדת וצורחת 'אופיר אני אחסל אותך' - הבחורה מופרעת".

מלשכתה של חברת הכנסת איילת שקד נמסר לחדשות 13: "חברת הכנסת שקד מעולם לא התייחסה לרכילויות חסרות בסיס - ואין לה שום כוונה להתחיל ולעשות זאת".