הנשיא ריבלין לביידן: "הברית שלנו חזקה מכל הנהגה פוליטית, ואינה נשענת על ידידות בלבד"

הנשיא הישראלי בירך את הנשיא האמריקאי הנבחר, והבהיר את מידת הקשר בין ארצות הברית לישראל, שאיננה תלויה בעומד בראשה. ריבלין הודה לעם האמריקאי ואמר כי אין לו ספק "שהיחסים ושיתוף הפעולה בינינו ישגשגו ויתחזקו גם בעתיד"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 08/11/20 12:44 כא בחשון התשפא

הנשיא ריבלין לביידן: "הברית שלנו חזקה מכל הנהגה פוליטית, ואינה נשענת על ידידות בלבד"
הנשיא האמריקאי והנשיא הישראלי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

נשיא המדינה רובי ריבלין פרסם הבוקר (א') את ברכתו לנשיא הנבחר של ארצות הברית ג'ו ביידן ולסגניתו ואמר: "ברכת העם בישראל וברכת מדינת ישראל שלוחה לך ידידי ג׳ו ביידן עם היבחרך לנשיא ה-46 של ארצות הברית של אמריקה. ברכת הצלחה שלוחה גם לך, גברתי סגנית הנשיא הנבחר קאמלה האריס". 

"אדוני הנשיא הנבחר" המשיך הנשיא, "כחבר משכבר הימים של מדינת ישראל, אתה עומד כעת כמנהיג העולם החופשי, וכמנהיגה של הקרובה והחשובה בבנות בריתה של מדינת ישראל. הברית האסטרטגית בין מדינותינו ובין האומות שלנו חזקה מכל הנהגה פוליטית ואינה נשענת על ידידות בלבד. שורשיה נטועים בערכים המשותפים שאנו חולקים ובמחויבותנו ארוכת השנים לחירות ודמוקרטיה כאבני היסוד של החברה בה אנו חיים".

הנשיא ריבלין ניצל את ההזדמנות להודות לנשיא טראמפ "על ארבע שנות עשייה משותפת בהם פעל לביצור ביטחונה של מדינת ישראל ולבניית יחסים של שלום בינה לבין שכנותיה. אנו מודים לעם האמריקאי כולו על התמיכה והחברות האיתנה. אין לי ספק כי היחסים המיוחדים ושיתוף הפעולה רב הגוונים בינינו ישגשגו ויתחזקו גם בעתיד".

"בשם העם בישראל" סיכם ריבלין, "אני מאחל לך הנשיא הנבחר ולממשלך הצלחה רבה, ומבקש להזמינך לביקור בישראל כאורחנו בירושלים".

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן