פיגוע דקירה בצרפת: שלושה בני אדם נרצחו, אישה אחת נערף ראשה

פיגוע דקירה ארע בעיר הדרומית ניס, בה נהרגו שלושה בני אדם, על פי הדיווים אחת ההרוגות נערף ראשה. המשטרה הצרפתית עצרה אדם אחד ופתחו בחקירה לבירור נסיבות המקרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/10/20 11:48 יא בחשון התשפא

פיגוע דקירה בצרפת: שלושה בני אדם נרצחו, אישה אחת נערף ראשה
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

טרור בצרפת: שלושה בני אדם נרצחו, ועוד כמה נוספים נפצעו, בפיגוע דקירה אכזרי בניס שבדרום צרפת. הפיגוע ארע סמוך לכנסייה בעיר, במהלכה נהרגו שלושה בני אדם, אחת מהן נרצחה בצורה אכזרית כאשר המחבל ערף את ראשה. כוחות המשטרה הצרפתית הגיעו למקום ועצרו אדם והחלו לחקור את נסיבות האירוע.

הפוליטיקאית הצרפתייה מרין לה פן אמרה אישרה את הדברים בשיחה עם כתבים וסיפרה כי בין ההרוגים ישנה אישה שראשה נערף. ראש עיריית ניס כריסטיאן אסטרוסי הגיע לזירת האירוע, וצייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "כל הרמזים מעידים על כך שמדובר בפיגוע טרור". המשטרה המקומית הודיעה כי היא השתלטה על האירוע, ודורשת מהציבור לא להיכנס לפאניקה, ולא להגיע לזירת האירוע.

חבר הפרלנט הצרפתי מאיר חביב אמר בתגובה לאירוע לערוץ 12: "בזמן שצרפת מתמודדת עם מצב חירום בשל משבר הבריאות, האיסלאמיסטים הפחדנים שסעו את גרונה וערפו את ראשה של אישה בסמוך לקתדרלה של נוטר דם בניס. הם משחיתים את פניה של צרפת. אנחנו במלחמה. מספיק! תגובתינו צריכה להיות לא פרופורציונלית מול חיות הפרא האלה".  

התקיפות כלפי האוכלוסייה הצרפתית בעיר אביניון ממשיכות כאשר שוטרים ירו למוות באדם שאיים בסכין וצעק "אללה אכבר". דיווח נוסף התקבל במקביל על תקיפה של מאבטח סמוך לקונסוליה הצרפתית בסעודיה - התוקף נעצר.