צפו: דריסה בתל אביב | גז בפרדס חנה

על אף ההגבלות שאושרו, המחאות נגד ראש הממשלה ממשיכות. בתל אביב טענו המפגינים כי רכב דרס מפגינה. בפרדס חנה טענו מפגינים לגז שרוסס לעברם מרכב חולף

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/10/20 23:03 יג בתשרי התשפא

צפו: דריסה בתל אביב | גז בפרדס חנה
צילום: Tomer Neuberg/Flash90

גם הערב (ה') ממשיכות המחאות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, וזאת על אף אישור תקנות הגבלת הפעילות והשהייה במרחב הציבורי, בוועדת חוקה. בתל אביב טוענים המפגינים כי רכב נסע לעברם במהלך המחאה ברחוב הרכבת בעיר, ודרס את אחת המפגינות. הרכב נראה כשהוא נמלט מהמקום באור אדום. לטענת המפגינים שתי מפגינות סובלות ממכות יבשות.

פרמדיקים של מד"א הוקפצו לזירה, ודווחו כי לאחר סריקות לא אותרה פצועה. ממשטרת ישראל נמסר: "הדיווח נמצא בבדיקה של המשטרה אולם נכון לשעה זו  טרם אותר אירוע שכזה". עוד לפני כן קראה המשטרה למפגינים להישמע להוראות השוטרים: "המשטרה קוראת למשתתפי המחאה, להישמע להוראות השוטרים, לשמור על הסדר הציבורי וכן להקפיד על קיום הנחיות משרד הבריאות לעניין נגיף הקורונה לצורך שמירה על בריאות הציבור ומניעת הדבקה המונית".

בפרדס חנה טענו המפגינים כי יושב רכב ריסס לעברם גז, גם במקרה הזה נצפה הרכב כשהוא נמלט. 

מוקדם יותר הערב, פעילי תנועת 'דרכנו' הקרינו על קיר הבניין שמול בית ראש הממשלה בירושלים את מניין הנספים היומי והכולל ממגפת הקורונה בישראל, תחת הכותרת "ועדת חקירה ממלכתית עכשיו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן