שיא במספר הנדבקים היומי. נתניהו: "אם יהיה צורך - נהדק עוד את הסגר"

מספר הנדבקים היומי חצה את ה-9,000, ובמשרד הבריאות מסבירים כי מדובר בתוצאה של עצירת פענוח הבדיקות ביום כיפור. ראש הממשלה התייחס למצב בשידור פייסבוק שקיים ואמר כי אם יהיה צורך - יוחמרו ההגבלות

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/10/20 20:14 יג בתשרי התשפא

שיא במספר הנדבקים היומי. נתניהו: "אם יהיה צורך - נהדק עוד את הסגר"
ארכיון, צילום: shutterstock

משבר הקורונה מעמיק. על פי נתוני משרד הבריאות שפורסמו הערב (ה') מספר הנדבקים אמש הגיע לשיא שלילי - שוב - מאז פרוץ המגפה, ועומד על 9,013 בני אדם שאומתו לקורונה אמש.

"זה לא מאבק בין ציבורים, זה מאבק בין אחראים למופקרים"

מספר הבדיקות שהתקבלו אמש עומד על למעלה משבעים אלף, שיא בפני עצמו, ובמשרד הבריאות הסבירו כי ללא קשר לתחלואה הגבוהה בישראל, מספרי המאומתים היום גבוהים במיוחד בשל עצירת פענוח הבדיקות בחלק מהמעבדות ביום כיפור, מה שהביא - כצפוי - לקפיצה מלאכותית במספר הנדבקים של אתמול.

נכון להערב יש בישראל כמעט 72 אלף חולים ונשאים פעילים, כשמתוכם מספר החולים המוגדרים במצב קשה עומד על 817. מתוכם זקוקים להנשמה 186 חולים, צניחה של 24 מאז חצות. מספר הנפטרים הכולל הגיע הערב ל-1,600 בדיוק, כשמאז חצות נפטרו 18 בני אדם כתוצאה מקורונה.

https://www.facebook.com/watch/?v=662314514665147
(הפייסבוק לייב של ראש הממשלה נתניהו)

ראש הממשלה נתניהו קיים הערב שידור פייסבוק לייב, וענה על שאלות גולשים. בנוגע לסגר אמר ראש הממשלה כי "אם נראה שהסגר לא עובד מספיק טוב - נהדק אותו. ביום שני נקבל החלטה בנושא".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן