דוח אמ"ן: ישראל עברה את ארצות הברית במספר המתים ליום מקורונה

נגיף הקורונה ממשיך ומתפשט בקצב מהיר ופוגע בכלל המגזרים ובכל הארץ. דוח אמן מלמד כי מספר החולים החדשים ליום בישראל ממשיך להיות הגבוה בעולם בגודל האוכלוסייה. עוד עולה מהדוח כי חלק מבתי החולים מתקרבים אל סף הספיקה שלהם

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/09/20 09:36 יא בתשרי התשפא

דוח אמ"ן: ישראל עברה את ארצות הברית במספר המתים ליום מקורונה
מחלקת קורונה בבית החולים שערי צדק, צילום: Nati Shohat/Flash90

בחודש האחרון נגיף הקורונה מתפשט בקצב מהיר יותר מכל מה שהיה עד כה. קצב ההדבקה משקף עלייה רחבה בכלל האוכלוסייה והמגזרים ומושפע רק חלקית מהגדלת היקף הבדיקות. דוח אמ"ן שהתפרסם הבוקר (ג') מלמד כי לראשונה, ישראל עוברת את ארצות הברית במספר המתים ליום מקורונה, ביחס לגדול האוכלוסייה. בדוח נכתב כי מספר החולים החדשים ליום בישראל ממשיך להיות הגבוה בעולם. 

נתניהו: יש להתכונן לטיפול ב-1,500 חולים קשים מנגיף הקורונה

ובתוך כך, משרד הבריאות פרסם הבוקר נתונים עדכניים ביחס להתפשטות הנגיף בישראל. מהנתונים החדשים עולה כי סך הנדבקים המאומתים בישראל הגיע ל-233,554 כאשר מתוכם החלימו 167,021. מספר החולים בפועל עומד הבוקר על 65,025. מבתי החולים מאושפזים 1,541 חולים, מהם 207 מונשמים ו-755 חולים במצב קשה. מאתמול נמצאו 1,121 חיוביים חדשים לנגיף, מסך הבדיקות שבוצעו אתמול, 8,105, בלבד.

צילום: ללא

 

שר הבריאות, יולי אדלשטיין, אמר הבוקר כי הסגר צפוי להימשך גם לאחר שמחת תורה: "אני לא יודע לומר אם הוא יימשך בצורתו הנוכחית, אבל צריך להבין שלא מדובר פה בשבועיים אז חוזרים לחיים הרגילים שלנו. זה תלוי במצב התחלואה. הסגר בהחלט יימשך, אם כי יהיו בו הקלות מסוימות. צריך להתרגל לרעיון שאנחנו הולכים לחיות עם הקורונה לא מעט זמן". את השברים אמר בגלי צה"ל.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן